Moet wel lachen om jullie deken verhalen. Komt me ook bekend voor, ik heb wel ergens een deken liggen maar waar???? geen idee

Kinke loopt "bloot" in de wei, de rest heeft dekens op. Ze ziet er vreselijk goor uit (ben geen poetser) en de rest blinkt als ze de dekens eraf gooien met rijden. Ieder nadeel heb zn voordeel

Verder is Kinke woensdag door de belgische tandenmeneer onder handen genomen. Ik wilde een second opinion van hem. In september had de DA haar gevijld en me verteld dat haar 2 eerste kiezen (onder) scheef sleten en ik met haar langs moest komen bij de kliniek zodat ze verdoofd kon worden en hij met de flex de zaak bij kon werken

Belgenman heeft eerst alles gevijld (zonder klem en uiteraard zonder verdoving), een klusje wat de DA zelfs niet lukte zonder verdoving....
En toen kwam het.......die kieze...da's nie goe hè....

Hij liet het aan me zien....schrok me helemaal naar, beide kiezen liepen van achter naar voren in een enorme scherpe punt uit, denk dat tussen achter- en voorkant meer dan een halve centimeter verschil zat

Vervolgens liep ie naar zn bus en kwam met een verlengsnoer terug.....en een tas.......met daarin een boormachine met daarop een lange steel en een soort ronde vijl????? Hellupppp!!! Ik zag het niet zitten maar hij wel haha. We hebben met zn tweeen Kinke vastgehouden aan het halster terwijl hij met dat grommende monster Kinke haar kiezen heeft bijgewerkt. Arme peerd heeft daarna nog een half uur verdwaasd door het luik gehangen, als iemand naar haar toe liep deed ze een stap naar achteren, ze moest duidelijk even verwerken wat er gebeurd was. Vond het zo knap van d'r, zo'n ratelend lawaaiding in je mond en niet compleet over de zeik gaan *o/*
Belgenman heeft na de behandeling het wel goedgemaakt met knollie, mevrouw stond lekker met haar hoofd op zn schouder te hangen.
Volgend jaar volstaat hopelijk het handvijlen