Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendy schreef:Goedemorgen. Straks dus personeelsuitje. Zal er sowieso niet eerder weer zijn dan half 9... stelletje idioten. Blijkbaar heeft de rest geen verantwoordelijkheden en geen behoefte aan een rustige avondd?
dekoezegtboe schreef:nou ik ben al even bij sietske geweest en ze kwam vrolijk op mij af gewandeldgelukkig maar! da VA heeft niet gezegt over een stal... ik had al gezegd dat we die niet hadden.. maarja een bloed onderzoek kan geen kwaad of ze nu spier bevangen is of niet... van de week ging ze in eens happen zand eten dus dan kan dat ook mooi worden uitgezocht of ze vitamines mist
Morrie schreef:toen ik vannacht ging plassen en uit het raam keek, stond de aut van m'n ex weer op deparkeerplaats, volgende week zijn al m'n buren met vakantie, ik zou eigenlijk een week onder moeten duiken, maar aangezien ik ook moet werken, gaat dat niet lukken,...
Morrie schreef:de politie komt er niet eens voor, dus vingerafdrukken doen ze ook niet aan...... ikheb nog een eigen risico van 250 euro ook, en ik heb al geen cent meer deze maand.... ga maar proberen m'n peperdure cursus te annuleren ofzo, daar had ik toch al geen zin meer in....
Lenneke_ schreef:Anouar is trouwens een rare. Bij de keuringen op wedstrijden gaat hij staan slapen als een veterinair hem gaat controleren. Veel paarden zijn aardig opgewonden, dus ze zijn wel blij met Anouar.
Nu had ik hem vandaag even binnen gezet, gewoon vast gebonden aan z'n stal tot de dierenarts kwam. Loopt hij me toch druk te doen, de meest vreemde kunsten haalde hij uit. Dierenarts komt, hij geeft Anouar een aai en Anouar gaat accuut staan slapen. Toen de dierenarts bukte om naar z'n hoef te kijken legde hij gewoon z'n neus op z'n rug
Bang voor de dierenarts is hij zeker niet