[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:25

goeiemorgen, hier miezert het

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:29

Helaas geen tijd voor om naar K'hoef te gaan: lesgeven, paard voeren, omkleden en open midag/avond, morgen zit ik zonder auto: er moet toch een andere trekhaak onder (het wordt een héle dure cursus op deze manier) en zaterdag kan ik niet met de auto weg omdat er een sportevenement is dat hier precies voor de deur begint en eindigt.... de megawup is me gewoon niet gegund, het zij zo......

het is hier donker en koud, het lijkt wel oktober.....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:30

Ik zie net dathet vannacht geregend heeft, net wat de wei nodig had!

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:32

Wendy schreef:
Goedemorgen. Straks dus personeelsuitje. Zal er sowieso niet eerder weer zijn dan half 9... stelletje idioten. Blijkbaar heeft de rest geen verantwoordelijkheden en geen behoefte aan een rustige avondd?

Maak er wat van

Over hitte: dat hoeft van mij niet, gewoon 25 graden met zon, 's nachts een buitje voor de plantjes, meer niet

Anoniem

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:41

Good morning!
Eindelijk weer goed geslapen vannacht, de hitte was de slaapkamer uit.

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:49

nou ik ben al even bij sietske geweest en ze kwam vrolijk op mij af gewandeld gelukkig maar! da VA heeft niet gezegt over een stal... ik had al gezegd dat we die niet hadden.. maarja een bloed onderzoek kan geen kwaad of ze nu spier bevangen is of niet... van de week ging ze in eens happen zand eten dus dan kan dat ook mooi worden uitgezocht of ze vitamines mist

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:52

Fijn dat siets weer lijkt op te knappen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:58

o mensen wat eng: ik krijg sms berichten op m'n vaste telefoon en het houdt niet op.......... ik krijg echt de zenuwen, ik trek die telefoon eruit, want ik moet naar m'n werk en hij blijft maar rinkelen.......

toen ik vannacht ging plassen en uit het raam keek, stond de aut van m'n ex weer op deparkeerplaats, volgende week zijn al m'n buren met vakantie, ik zou eigenlijk een week onder moeten duiken, maar aangezien ik ook moet werken, gaat dat niet lukken,...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:02

dekoezegtboe schreef:
nou ik ben al even bij sietske geweest en ze kwam vrolijk op mij af gewandeld gelukkig maar! da VA heeft niet gezegt over een stal... ik had al gezegd dat we die niet hadden.. maarja een bloed onderzoek kan geen kwaad of ze nu spier bevangen is of niet... van de week ging ze in eens happen zand eten dus dan kan dat ook mooi worden uitgezocht of ze vitamines mist

Fijn dat het goed gaat met Sietske!
Zand eten is vaak een gebrek/behoefte aan mineralen (niet aan vitaminen dus). Heeft Siets een liksteen en zo ja, welke?

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:08

Morrie schreef:
toen ik vannacht ging plassen en uit het raam keek, stond de aut van m'n ex weer op deparkeerplaats, volgende week zijn al m'n buren met vakantie, ik zou eigenlijk een week onder moeten duiken, maar aangezien ik ook moet werken, gaat dat niet lukken,...

Hé gatver zo'n griezel

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:12

gvvvrr auto opengebroken.....

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:25

jeetje wat een engert... mis je iets uit de auto???

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:32

geen idee alles is overhoop gehaald, wacht nu op carglass, de ruit is uiteraard niet voorradig....... moet dan nog aangifte gaan doen, zal er ff foto's van maken

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:36

Idd, aangifte doen lijkt me een goed idee... das schrikken zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:39

Hè morrie, wat vervelend!

En vingerafdrukken laten maken?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:39

carglass heeft de ruit niet..... ik wacht....

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:40

Schrikken en je moet weer van alles regelen, van je medemens moet je het hebben

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:55

de politie komt er niet eens voor, dus vingerafdrukken doen ze ook niet aan...... ikheb nog een eigen risico van 250 euro ook, en ik heb al geen cent meer deze maand.... ga maar proberen m'n peperdure cursus te annuleren ofzo, daar had ik toch al geen zin meer in....

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:58

Morrie schreef:
de politie komt er niet eens voor, dus vingerafdrukken doen ze ook niet aan...... ikheb nog een eigen risico van 250 euro ook, en ik heb al geen cent meer deze maand.... ga maar proberen m'n peperdure cursus te annuleren ofzo, daar had ik toch al geen zin meer in....

Doe dat nu niet, laat dingen niet vergallen door dat soort %$^%$ voorvallen

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:05

Lenneke_ schreef:
Anouar is trouwens een rare. Bij de keuringen op wedstrijden gaat hij staan slapen als een veterinair hem gaat controleren. Veel paarden zijn aardig opgewonden, dus ze zijn wel blij met Anouar.

Nu had ik hem vandaag even binnen gezet, gewoon vast gebonden aan z'n stal tot de dierenarts kwam. Loopt hij me toch druk te doen, de meest vreemde kunsten haalde hij uit. Dierenarts komt, hij geeft Anouar een aai en Anouar gaat accuut staan slapen. Toen de dierenarts bukte om naar z'n hoef te kijken legde hij gewoon z'n neus op z'n rug

Bang voor de dierenarts is hij zeker niet

Krijg je weleens op of aanmerking over het feit dat je ijzerloos endurance rijdt?

Wat voor keuringsrapport heb je meestal? Alles A'tjes?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:13

er zijn voor die cursus al zoveel foute voortekenen dat ik wel gek zou zijn als ik die zou negeren eigenlijk

carglass is ook niet vlot en telefonisch onbereikbaar

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:23

geweldig carglass heeft geen tijd en het gaat regenen.....ze kunnen morgen pas op z'n vroegst

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:02

Fijne service daar.....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:04

Afbeelding

te triest voor woorden ik ga nu naar Hilversum in de regen naar autottotaalglas dat mag ook van de verzekering. Cargass rijdt hier in de straat gewoon met 2 auto's rond, er zijn heel veel auto's opengebroken dus....... maar ze kunnen geen noodruit inzetten bij me

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:19

Balen hoor, ik heb begrepen dat zelfs op klaarlichte dag zulke dingen gebeuren, ruit inslaan en weg is je navigatiesysteem enz.