Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tammie schreef:Wendy; je moet er idd op klikken. Ik bekap volledig zelf, omdat ik niet iemand in de buurt kan vinden die mij hier mee kan/ wil helpen. Mede daardoor ben ik denk ik af en toe wat te voorzichtig.
Tammie schreef:Antheman: dat er op elke hoef een dubbele zool zit kan best kloppen, ik ben er ook heel druk mee bezich om hem langzaam maar zeker te verwijderen, maar durf dat niet rigoreus te doen.
In welke hoef zag je een scheurtje? Het is mij niet opgevallen, terwijl ik ze toch bijna dagelijks in handen heb.
Antheman schreef:Ik zeg ook al een jaar dat ik de Bit opzeg.![]()
Wat heel jammer aan de Bit is, id dat heel veel (met name de Pennys) de geschreven stof tot waarheid aannemen. Terwijl het zo duidelijk vanuit een bepaald standpunt is geschreven en het is de kunst om daar doorheen te kijken.
Cooks, zet Bob eens op ijzers ,dan hoor je waar hij èn de camera loopt }>
Cookies schreef:Antheman schreef:Ik zeg ook al een jaar dat ik de Bit opzeg.![]()
Wat heel jammer aan de Bit is, id dat heel veel (met name de Pennys) de geschreven stof tot waarheid aannemen. Terwijl het zo duidelijk vanuit een bepaald standpunt is geschreven en het is de kunst om daar doorheen te kijken.
Cooks, zet Bob eens op ijzers ,dan hoor je waar hij èn de camera loopt }>
Hij krijgt gewoon een halster om en dan knup ik hem vast. Hij is net een Japanse toerist. Die camera gaat overal mee naartoe.
Mac schreef:@AM: Pretty In Pink!! Cool!
Antheman schreef:Of bedoel je de Haf? Die heeft een zweetdeken van de vuilnis op