Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:mijn knalroze en paarse mega-emmers verdwijnen zelfs spoorloos als ik ze niet meeneem, nu ik geen trailer meer heb, moeten ze mee naar huis zelfs.
opala schreef:In feite doe je dat altijd al door groei van steunsels geen kans te geven, maar nu doe je het in lichte vorm langs de gehele straal
jackie schreef:Clinic: een clinic van Bill Fleming. een amerikaanse trainer met zwaartepunt Western Pleasure, Horsemanship, Trail. we krijgen eerst apart priveles en daarna nog les in de groep. ben benieuwd.
Antheman schreef:Ik hou de steunsels juist weer wat langer . De wei is nat, wel droog.
Dus hebben ze meer steun nodig.
Antheman schreef:Ik ben 20 cm haar lichter(
smurf schreef:ja AM : fotooooooo
![]()
kan je nog wel staartjes nu???
Antheman schreef:De wei is nat, wel droog.
Antheman schreef:Goed , hoe je het ook noemt, ik vind het prettiger dat ze momenteel anti slip in hun hoef hebben.
jackie schreef:Antheman schreef:Goed , hoe je het ook noemt, ik vind het prettiger dat ze momenteel anti slip in hun hoef hebben.
schroef er toch kalkoenen in
opala schreef:Antheman schreef:De wei is nat, wel droog.
Mac schreef:Ik ga morgen kijken bij de clinic. Kijken hoe de blotevoetenpaarden het doen (zal de hoeven ook eens goed inspecteren). Ik zat net een band van de Quarter Horse World Show te kijken en je kunt duidelijk zien dat ze daar de manier van lopen van de paarden beinvloeden door ze op stelten te zetten. Gaan ze van trippelen, denk ik. Ben dus benieuwd of Dhr. Fleming daar nog iets zinnigs op te zeggen heeft.
jackie schreef:neem de fotoapparaat maar mee! kun je de blotevoetenpaarden vereeuwigen.
jackie schreef:blote voeten dus. en zelf vijlen.