Dat klopt exact wat je zegt over mijn Ukkie. Ik heb ooit gezegd, die heeft een handleiding van 800 bladzijde in het Chinees, en hij is niet meegeleverd
 Maar het is wel mijn schatje.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Maar het is wel mijn schatje.                                                         

hopelijk kan de operatie snel uitgevoerd worden!
 .

Bij Walter moet je sowieso niet aankomen met dat soort oefeningen in stap, dat vindt ie saaaaai.
 Maar dat is natuurlijk een beetje lastig aan de hand, of niet?
 De ruin van mijn andere vriendin ging ook heerlijk uit zijn plaat met loswerken met mij. Met rijden kon ik met die ruin dan soms net de dingetjes oefenen waar Walter dan wat overspannen/heftig op reageerde.

Hopelijk geeft het je duidelijkheid.
 Snap ik wel. Heb al drie weken niet kunnen rijden door verschillende dingen. Hij wordt wel gereden, drie keer per week, maar das blijkbaar toch anders voor hem. Van mij alleen knuffels, aandacht en eten. En dat is eerst heel leuk, maar nu wordt ie knorrig...                                                         
  Dit hebben we dus weer gehad...gedaan met prikpaaltjes zetten, heb ze drie maal terug gezet en elke keer als ik thuis kwam lagen ze overal verspreidt in de weide.