Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus hoop dat t dan droog is...
Ik knap altijd helemaal op in de winter, heb juist last van zomerdipjes...vreselijk als het savonds niet donker word, dan kan ik echt niet slapen! En nu zo vroeg donker vind ik juist zo gezellig! Enige nadeel is dat je dan niet kan rijden als je geen licht hebt...
heel lief!
maar liever pijnlijk fietsen dan met de bus... bah, wat heb ik daar een hekel aan.

ik fiets regelmatig om 12 uur 's nachts nog vanaf pony naar huis (uur fietsen door het buitengebied) en ik begin pas te zweten als ik al die rare conjo's in de stad tegenkom. Boerendochter, denk ik dan maar
Ik vind het heerlijk, al heb ik in de 'overgangsperiode' zoals nu de klok is verzet er een beetje moeite mee. Maar over een weekje of wat ben ik er helemaal blij mee. Ik haat de zomer, te warm en te licht.
Hoop dat alle beestjes zich gauw weer wat beter voelen!
Fiets op me dooie gemak door bossen enzo 'snachts maar hier in utrecht 'snachts in mn eentje? liever niet...
Hoop dat je hoefsmid snel langskomt. Is niks minder als je eigen beestje met pijn zien
Sterkte, morgen weer een dag!
geef haar maar een dikke knuffel als je haar weer ziet, en ook een dikke knuffel voor jou hoor meis! 
Ik ben stiekem ook een beetje op zoek naar een jaarling merrie waar ik zelf mee aan kan 'aanklooien' en die ik op mijn eigen manier kan inrijden als ze een jaar of 5 is. Je paardje is echt prachtig! 

.
Geeeen ideeee wat we gaan doen, ben er best zenuwachtig voor! Vind m'n dinnetjes wel heel lief
. En dan die zondag neemt vriendjelief me nog mee naar zijn favo restaurantje (en ik mag niet weten wáár dat is natuurlijk).
!! Pft, jeetje, als ik me niet jarig gevoeld heb
!!

ik wil zowel Engels als Kunstgeschiedenis gaan studeren aan de universiteit en verder wil (en ga!) ik nog allerlei paard-gerelateerde cursussen volgen. Ik heb toch wel een droomwens om later in de boerderij van mijn ouders te wonen, wat weilanden te pachten en een pensionbedoeling te beginnen. Maar dan wil ik het natuurlijk wel goed doen dus moet ik van alles afweten over sportmassage, voeding, hoefverzorging, centered riding, TTouches, klassieke dressuur, longeren, en, en... Voor wat geld wil ik graag boeken gaan vertalen (ja, ik ben een literatuurmiep
)
ook al is het misschien maar een hoefzweer. Heb ik misschien weer dingen over het hoofd gezien, had ik eerder moeten zien dat er iets niet in de haak was zodat ik eerder had kunnen ingrijpen.