Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:tip gekregen van morrie om hier even te vragen over het voetjesgeven probleem van mijn paard.
evita_ schreef:lenneke, ik vind die endurance broek di eje hebt met die oranje streep echt helemaal geweldig. Heb je die toen bij goedhard gehaald?
Morrie schreef:@Lenneke op welke manege heb je dan gereden, in K'hoef was vroeger alleen Hubertushof bij die enge HH Kruis......
Morrie schreef:wij hadden een keer een Noriker in Utrecht staan: chip was gaan zwerven en moest uit eenbeen gepeuterd worden en op haar naambordje stondniet haar naam maar: pasop, slaat voor, achter èn opzij![]()
@Lenneke op welke manege heb je dan gereden, in K'hoef was vroeger alleen Hubertushof bij die enge HH Kruis......
dekoezegtboe schreef:tja ik twijfel hoor of ze dat is... aangezien ze wel liep.. wel stijf maar ze liep wel en kon ook nog rennen (dat was wel na de metacam die ze gehad heeft)
kan iemand mij wat meer vertellen over spierbevangenheid?? ik hoorde van iemand absolute boxrust?? dan ga ik er hard over nadenken haar in te laten slapen... want dan wordt ze echt gillend gek
dekoezegtboe schreef:humm opstal wordt al een prbleem want die hebben we nieten dekens al helemaal niet... dat arme paard staat nu heel zielig in de regen
Lenneke_ schreef:Nog nooit zulke smerige koekjes gegeten
Lenneke_ schreef:Rond 1985 kon ik nog niet paardrijden, toen was ik er nog niet eens
marina schreef:Ik vind het niet normaal cookies, dat die beugel zo snel breekt, ookal was het niet zo'n dure!