Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:opala schreef:Een tip die ik je kan doorspelen van iemand die Strassert, is rondom de straal het hoornrandje lichtjes weg te vijlen.
Hoe bedoel je dat precies? Waar langs de straal?
smurf schreef:die heb je snel trailermak.... je hebt toch geen 2 knollen in je eigen trailer geduwed hè???
sprak zij schijnheidlig.... ik heb er wel eens 3 Welshjes in gepropt
opala schreef:Ik hoop dat je het nu snapt.
Arabesk schreef:even aansluitend op oop ik hoop dat ik het snap, maar ik snij altijd die groeve helemaal uit, meer tegen het strasseren aan zeg maar..
Wendy schreef:De contributie bedraagt slechts € 37,- per jaar. Voor gezinsleden is dit € 18,50 per jaar. In dat geval wordt per adres één VrijRuiter verzonden. Bij betaling via automatische incasso bedraagt de korting € 2,-.
Citaat:Komende week zal er mogelijk enige overlast ontstaan wegens werkzaamheden op het damestoilet.
Om de dames beter van dienst te kunnen zijn, heeft de directie besloten alle zeepdispeners te vervangen.
Gedurende de werkzaamheden zullen de dames gebruik maken van het herentoilet, waarvoor wij uw begrip vragen.
Bijgevoegd een foto van het door de directie uitgekozen model van de zeepdiseneer.
Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking
Citaat:Een kennis van mij heeft de kans om een paar honderd I-Pods te kopen, voor ca EUR 35,00 per stuk (alles legaal natuurlijk). Perfect om als kado weg te geven of om door te verkopen natuurlijk.
Laat even weten hoeveel ik er voor je moet bestellen liefst voor vrijdag.
Ze komen uit Afrika, maar zijn volledig compatible met de Europese
standaarden
Hierbij de specificatie;
Kleur: zwart
Accessoires: grote accu en radio functie ( ideaal voor op vakantie )
Het kan zijn dat er nog wel iets extra aan verscheping kosten bij komt,
maar dat laat ik nog wel even weten.
opala schreef:Lachen daar met zulke collega's. Hier is het wat dat betreft, maar een duf zooitje