Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Het is ontzettend frustrerend ergens te reageren en met de bodem vlak gemaakt te worden, zodat andere volgende schrijvers ook alleen maar er in meegaan. Dan heb ik wel eens zin om ze allemaal te stangen of Bokt gedag te zeggen, maar ik ben verslaafd en heb mij zelf niet vaak in de hand.
Morrie schreef:vrouwelijke uitstraling, m'n neus, daar ga ik mezelf niet voor martelen met zo'n strak ding om pens gebonden..... de leerlingen noemen me altijd meneer, hoe zou dat nou komen????
evita_ schreef:opala schreef:Het is ontzettend frustrerend ergens te reageren en met de bodem vlak gemaakt te worden, zodat andere volgende schrijvers ook alleen maar er in meegaan. Dan heb ik wel eens zin om ze allemaal te stangen of Bokt gedag te zeggen, maar ik ben verslaafd en heb mij zelf niet vaak in de hand.
ik ben gelukkig niet de enige, ik probeer het steeds weer maar kan niet stoppen met lezen..dan moet ik vervolgens weer reageren en is het weer mis.
slecht voor je emotionele fitness zei Morrie tegen me..
Lenneke_ schreef:Cookies, wat doe je allemaal bij zijn massage? Voor welke paarden is het het meest geschikt?
Morrie schreef:Ik denk dat het een uur of 3 blijft regenen *snik*
Citaat:Shims are thin pads the can be placed under a part of the saddle, for example on either side of the front to correct a saddle that is slightly too wide. Shims made from open-cell foam can be added sometimes to help balance the saddle. Shims must be used carefully so they do not interfere with saddle fit or make the problem worse.