Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:jackie schreef:overigens zit ik net een overheerlijke krokant gebakken kipfilet met brokkoli en ailloli op te peuzelen. ROT DIEET.
Lekker, maar je stinkt wel
sflj schreef:Antheman schreef:Bertje ; fill me in ,wat doet As voor dieet?
1000 kalorieen dieet, zegt ze net.
smurf schreef:maar die paarden die jij moet behandelen wel, die hoef je niet meer te verdoven, die vallen zo wel flauw....... *kaboem*
smurf schreef:ik heb ook jaren het 1000 calorien dieet gedaan, viel ik ook prima mee af... toen had nog niemand ooit van low carb gehoord
smurf schreef:wat spoog ze eerst uit dan?
sflj schreef:Antheman schreef:Bertje ; fill me in ,wat doet As voor dieet?
Op dit moment dus niet echt een dieet meer, gewoon een beetje opletten maar tot een half jaar geleden ging ze iedere week naar zo'n 'club'
Een soort weight watchers maar dan met een onbekende naam en veel goedkoper.
1000 kalorieen dieet, zegt ze net.
nienke07 schreef:Lekkere kliniek!Ben blij dat jij mijn sorruguh kind onder handen hebt genomen!
Cookies schreef:Jullie zitten toch niet mijn prachtige raszuivere blauwe Agrarische Korthaar uit te lachen he??![]()
@jackie: lekker voor dat paard dat ie zo weer terug gekomen is uit de kliniek. Wat een sukkels. Mag zeker niet vragen welke kliniek het was?
Ennuh die vlekken van jou, zijn die virtueel besmettelijk. Ik heb er nu ook 1 op mijn been zitten. Zal ook wel weer gordelroos zijn, gezien de stress van de afgelopen tijd.
Cookies schreef:Jullie zitten toch niet mijn prachtige raszuivere blauwe Agrarische Korthaar uit te lachen he??![]()
@jackie: lekker voor dat paard dat ie zo weer terug gekomen is uit de kliniek. Wat een sukkels. Mag zeker niet vragen welke kliniek het was?
Ennuh die vlekken van jou, zijn die virtueel besmettelijk. Ik heb er nu ook 1 op mijn been zitten. Zal ook wel weer gordelroos zijn, gezien de stress van de afgelopen tijd.