De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:51

Keee! Die Bran Flakes zijn van Kellogs! Die ken ik wel!!

Jackie: Het is wat: Gezelschapsbulten! *proest*

jackie

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:52

opala schreef:
jackie schreef:
overigens zit ik net een overheerlijke krokant gebakken kipfilet met brokkoli en ailloli op te peuzelen. ROT DIEET.

Lekker, maar je stinkt wel

kan wel zijn maar ik heb er geen last van.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:54

maar die paarden die jij moet behandelen wel, die hoef je niet meer te verdoven, die vallen zo wel flauw....... *kaboem*

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:57

Lekker makkelijk toch?!
Laatst bijgewerkt door nienke07 op 18-01-06 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:58

sflj schreef:
Antheman schreef:
Bertje ; fill me in ,wat doet As voor dieet?

1000 kalorieen dieet, zegt ze net.

oh my god. petje af en gebedskleedje uitgerold. IK VIND HET KNAP op die manier. dat had ik van mijn leven nooit volgehouden. geef mij maar LOW CARB, daar hoef je geen calorien te tellen.

ik ben op het ogenblik een half bakje mascarpone met aardbeien en blauwe bessen aan het oppeuzelen.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:58

He Jackie wat ROT!!!!!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:59

ik heb ook jaren het 1000 calorien dieet gedaan, viel ik ook prima mee af... toen had nog niemand ooit van low carb gehoord

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:00

smurf schreef:
maar die paarden die jij moet behandelen wel, die hoef je niet meer te verdoven, die vallen zo wel flauw....... *kaboem*

ja, dat scheelt dan weer. knofloofdampen zijn namelijk gratis.

vandaag kwam overigens het paard van mijn stalgenoten terug uit de kliniek waar kiezen zijn getrokken. ze spuugt nu alleen nog maar rolletjes hooi uit wat een vooriuitgang.......

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:02

wat spoog ze eerst uit dan?

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:05

smurf schreef:
ik heb ook jaren het 1000 calorien dieet gedaan, viel ik ook prima mee af... toen had nog niemand ooit van low carb gehoord

nee, maar Atkins bestaat al een tijdje en dat is ook Low Carb.

En de 1000 calorien dieet werkt voor de meesten. zolang je 1000 calorien blijft eten. omdat je lichaam daaraan gewend raakt moet je echt geen 1200 calorien gaan eten want dan komen de kilo's heel stiekum weer terug.

ik heb het allemaal uitgeprobeerd. het werkte (bijna) altijd. maar de laatste jaren lukte het gewoon niet meer om wat eraf te krijgen. toen het de spuigaten uitliep kwam ik via een kennis aan de South Beach Dieet. daar zijn moieteloos 10 kg als sneeuw voor de zon verdwenen. en het mooie is dat je het vet precies op de juiste plekken kwijt raakt. en bovendien raak je inderdaad VET kwijt en geen spieren. ik ben erg blij mit deze manier van eten. voral omdat ik het vol kan houden en als ik even naast de pot pies is het ook niet erg. even terug naar de strenge fase en het is er zo weer af.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:06

smurf schreef:
wat spoog ze eerst uit dan?

Niks. ze at wel langsaam en moeilijk en propte d'r wangen vol, maar eten deed ze wel.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:13

...en nu eet ze niet meer?? Lekker dan!! (NOT)

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 21:16

sflj schreef:
Antheman schreef:
Bertje ; fill me in ,wat doet As voor dieet?

Op dit moment dus niet echt een dieet meer, gewoon een beetje opletten maar tot een half jaar geleden ging ze iedere week naar zo'n 'club'
Een soort weight watchers maar dan met een onbekende naam en veel goedkoper.

1000 kalorieen dieet, zegt ze net.

Wow! Doe haar mijn complimenten als je wilt, van die rode , die voor haar zat bij Nathalie Penquitt

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:19

toen we aankwamen op stal lag er wat los hooi op het landje waar ze staat en er lagen een stuk of 10 ongekauwde hooiwikkels her en der verspreid. we zagen haar hooi oppakken en gelijk weer uitspugen. ik kan helaas alleen maar gissen want ik mag er niet aanzitten (ben een dierenbeul volgens de eigenaars)

mijn vriendin had het met de eigenaresse erover en die zei letterlijk "dat blijft ze doen". schiet mij maar in een kapotje. ik heb wel vaaker kiezen getrokken en de paarden aten daar na meestal beter maar nooit slechter. God knows wat ze in die kliniek hebben gedaan. misschien hebben ze nog even met de Black&Decker alles glad gevijld en zijn vergeten de Snijtanden in te korten zodat de kiezen ook weer over elkaar wrijven. zou niet de eerste keer zijn.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:28

Lekkere kliniek! Ben blij dat jij mijn sorruguh kind onder handen hebt genomen!

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:30

*even tussendoor* Macadmia rules!!!
... ik heb de oppas... zit hier met een soort ei dat piept en dan wil eten of drinken... van het jongste aapje.... moet goed voor gezorgd worden!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:40

Jullie zitten toch niet mijn prachtige raszuivere blauwe Agrarische Korthaar uit te lachen he??

@jackie: lekker voor dat paard dat ie zo weer terug gekomen is uit de kliniek. Wat een sukkels. Mag zeker niet vragen welke kliniek het was?
Ennuh die vlekken van jou, zijn die virtueel besmettelijk. Ik heb er nu ook 1 op mijn been zitten. Zal ook wel weer gordelroos zijn, gezien de stress van de afgelopen tijd.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:41

nienke07 schreef:
Lekkere kliniek! Ben blij dat jij mijn sorruguh kind onder handen hebt genomen!

ze zijn weer ergens in verweggistan geweest met dat beest. ik ken de kliniek niet.

vorige week heb ik ook nog een paard behandeld dat een jaar of anderhalf een wortelpuntresectie heeft ondergaan in een welbekende kliniek. daarna is hij nog een keer terug geweest voor onderhoudsbehandeling en "er hoefte niks te gebeuren". de kies in kwestie was door zijn tegenligger kompleet in de verdrukking gewerkt en daar was niks aan gedaan, of niet genoeg. er zaten zat haken die er een half jaar geleden ook al waren. ondanks dat is er niks aan gedaan. je word er moe van.......ik kan boekdelen vullen met dergelijke verhalen.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:44

Cookies schreef:
Jullie zitten toch niet mijn prachtige raszuivere blauwe Agrarische Korthaar uit te lachen he??

@jackie: lekker voor dat paard dat ie zo weer terug gekomen is uit de kliniek. Wat een sukkels. Mag zeker niet vragen welke kliniek het was?
Ennuh die vlekken van jou, zijn die virtueel besmettelijk. Ik heb er nu ook 1 op mijn been zitten. Zal ook wel weer gordelroos zijn, gezien de stress van de afgelopen tijd.

geen idee of die dingen ook virtueel besmettelijk zijn. ik twijfel nog aan de diagnose gordelroos want die dingen zijn nog steeds niet opengebarsten, jeuken niet en doen geen pijn.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:46

Cookies schreef:

ze zijn naar Lienden geweest. ik ken de toko niet. de eigenaars zijn helaas stronteigenwijs en vinden mij maar niks.

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:52

AH, daar word mijn vermoeden bevestigd!!!

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:58

Cooks kent Lienden??? Of gaat dit over de bulten????

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:01

hoe kan het nou zijn dat hier 3 mensen van onder de 70 met gordelroos zitten en dan mijn huisarts zegt dat het nooooooit voorkomt bij mensen van onder de 70.......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:06

Ik kom ook weer even langs.
Ik heb even een vraagje. Hoe lang duurt het ongeveer totdat de hoefwand helemaal vernieuwd is? Dus helemaal van boven naar beneden gegroeid.

Anouar heeft z'n hoef gestoten en nu zit er een horizontale scheur. Het is helemaal niet diep, hij wordt ook niet groter ofzo en hij heeft er geen last van. Het is echt maar iets van 2 mm diep, maar het ziet er een beetje stom uit. Het zit nu halverwege en ik was benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor het er helemaal uitgegroeid is.

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:06

Dat komt omdat jou huisarts verder niet meer bijgeleerd heeft denk ik. Gordelroos komt op alle leeftijden voor.

@nienke: ja cooks kent Lienden. Daar gaat mijn paard dus nooit naar toe.