Het was vandaag mijn beurt om alle paarden over de verschillende paddocks te verdelen en van hooi te voorzien... wat een K. klus... Zweet stond op mijn rug!!! En allemaal 'goeie-kant-toon'gedrag... want op twee stalgenotes na, hoeft de rest NOOIT wat voor mij te doen!!! .... Bruut staat namelijk in stal met uitloop. Overdag kan hij daar niet in, want dan komt er een paard bij... ik gooi zijn maaltje van 17.00 dus alvast in zijn bak... Als het andere paard eruit gaat, gaat het draadje weer open en kan hij eten.... In de stal is verder ook onbeperkt hooi....dusssssss....
Nou ja...het was lekker weer hier.... zonnetje op mijn bol in de polder!
Maar.... toen ik om 13.30 thuiskwam, rolde ik tot mijn stomme verbazing niet eens om van de honger... en het ontbijt was toch echt al een tijdje geleden... Eerst maar eens een glaasje suikervrije vruchtensap genomen, toen de senseo langzaamaan maar eens op laten warmen! Daarna toch maar gaan lunchen... bakje hüttekase met lenteui, kipfilet (broodbeleg), kappertjes, een gekookt eitje, perer/zout en klodder olijfmayo! GATVERDAMME wat een KALOTE dieet!!!

Vanavond eten we Chili con Carne...bijna 'gewoon'!!! En ik ga straks even lekker zelf appelmoes koken (met zoetstof!) Mjammie!!!
Ik ben benieuwd wat Smurf ervan gaat maken... van het zuiderstrand bedoel ik! Bakkie hÜttekase met mayo heb je geen oven voor nodig

En Mac: Welke Kellogs at jij nou? Ik kon niet echt iets vinden wat mij aanstond, maar dat kan komen omdat de dorpssuper niet zo bi gesorteerd is... graag volledige naam...ga ik op snor in de grote super in buurdorp!!

Jackie: hoe is het met je bulten???
Iedereen die studeren moet succes!!! En de rest plezier!