Het zit net boven z'n kroonrand. De vorige keer met enten was Nagel zeer te spreken over Anouar z'n blote voeten. En dat ik ze ook nog eens zelf bekapte vond hij helemaal geweldig
Niet zelf gaan klooien met een naald als je niet weet hoe je dat moet doen. Dikke bulten op benen...weet je de foto's nog van het friese veulen wat ik heb laten zien afgelopen winter?
Zorg dan maar dat zowel Gooiland als Teunissen ver van je paard weg blijven, die hebben overal maar 1 oplossing voor: ijzers, speciaal beslag en als je paard 24/7 op de wei staat, is ie standaard hoefbevangen, dat kan niet anders. Een paard hoort op stal.....
Oje, wat zeg ik nu? Hoefsmid? Ik ken hem goed, hij slijpt mijn messen en heeft verder niks tegen natuurlijk bekappen. En een stuk goedkoper als hij het open kan maken
Zal ik ook doen. Als het een zweer onder in de hoef is, is de hoefsmid wel oke, maar het liefst bel ik voor dat soort dingen de DA. (die bij ons komt gelukkig ook altijd erg snel)
Nog een olifant meldt zich. 1.57 m en 59 kg . Tot voor kort schommelde ik rond de 55 kg, maar sinds je niet meer mag roken op de werkplek, ik rook dus stukken minder, is dit het resultaat, tenminste anders kan ik het niet verklaren
Wil je wat hebben, mag hoor ik haal er graag wat af Ik heb er zo veel last van en ze hangen ook nog eens enorm doordat ik van een B/75 naar een F binnen een jaar ben gegaan en ze blijven groeien
Als ik het geld heb ga ik ze laten verkleinen en liften, dus nog ff heel erg sparen Ik kan me een leven zonder nek en rugpijn nietmeer voorstellen en het komt dus door het hangende gewicht zei mijn dokter en fysio, beide raden aan als het erger wordt te verkleinen.
Je ziet het trouwens niet echt heel erg behalve als ik een echte bh aan heb anders heb ik van die strakke verkleiners aan
ah als we maar lang genoeg volhouden wel! zo'n zelfde proces heeft ook plaatsgevonden mbt roken. De eerste wetenschapper die vermoedde dat het schadelijk was werd ook eerst de grond ingeboord!! Tien jaar gelden was het ook nog normaal om tijdens verjaardagen in de huiskamer te roken, nu gaan mensen al naar buiten.