Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Helaas voelde Debra zich minder safe, dus we hebben niet gegalopeerd.
opala schreef:Antheman schreef:Helaas voelde Debra zich minder safe, dus we hebben niet gegalopeerd.
Dat is dus een nadeel van met een ander samen rijden. Ik rij vrijwel uitsluitend in mijn uppie.
opala schreef:Ja en waarom schudt ie nu weer
opala schreef:Beter wat mager dan te dik hoor
Mac schreef:Oeps. *verstopt Shane snel achter een bosje*
Buitenzinnig schreef:Persoonlijk vind ik dat meisje dat van haar paard gerukt is en daarna verkracht en vastgebonden werd (en ook nog eens half naakt in de kou werd achtergelaten) een tikkie erger dan een verdwenen paard.
Maar ik hoop ook van harte dat die weer terug gevonden wordt...en in gezellige staatIk vind het zeer apart dat dat dier niet naar stal terug gerend is..... Het is verdorie geen veldmuis!!! Vijfhonderd kilo beest valt wel op in NL
Ze zagen tenslotte ook die "poema" op de Veluwe
(was jij je poessie toen ff kwijt, Jackie???
![]()
)
opala schreef:Vermoeidheid kan veel oorzaken hebben, maar bij mij is het beslist geen suiker
Citaat:wat je met vis kunt doen? 30 minuten in de oven op 200 graden, kan niet mis gaan
Buitenzinnig schreef:(was jij je poessie toen ff kwijt, Jackie???![]()
)
Jossie schreef:Dus als ik het goed begrijp val je af als je suiker uit je dieet zet én je heb geen jojo-ende bloedsuikerspiegel meer? Zou het dan het ei van columbus zijn voor mij? Ik heb namelijk een van nature lage bloedsuikerspiegel, die met name 's ochtends na een ontbijt naar beneden kelderten extra energie is nooit weg.
South Beach dieet is degene die jullie volgen? Mmm... gaat nu hard nadenken of ik mijn cola-verslaving wel kan opgeven...
Citaat:gaat nu hard nadenken of ik mijn cola-verslaving wel kan opgeven