(Ik zie iemand voor me die de hele rit naast het paard loopt om de schoft te groomen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Ik zie het zelf niet zo,maar ik zie haar elke dag,en dan vallen er andere dingen op.TL: wat lijkt je dochter op jou zeg! Zelfs uit de verte zie ik dat!
Lenneke_ schreef:Ik kom zeker!Jullie kunnen nu echt op de koffie komen als ik in Lunteren woon. Heb zojuist een koffie- en theeservice gekocht
http://img57.imageshack.us/img57/9443/service009uv7.jpg
Miirthe schreef:Optoming is hoofdstel.Leuk filmpje!
Maar zadel=optoming dus jij rijdt dan toch optomingloos? Of ben ik nou zo blond
arno8 schreef:Hee, Volare is ook draverhengst, dus dan kan ie zeker ook wel endurance rijden
arno8 schreef:Hee, Volare is ook draverhengst, dus dan kan ie zeker ook wel endurance rijden
Ik durf hier niet te zeggen wat ik net in het reltopic las...
arno8 schreef:Ik durf hier niet te zeggen wat ik net in het reltopic las...
IMJ schreef:arno8 schreef:[
Euh... 'mijn' harem? Arabesk is de sekteleider hoor.
Arabesk=vrouw
Arno=man, dus sekteleider en heerser over het land der naturals;) !
Hij heeft volgelingen uit alle windstreken...
Of draaf ik door?
marina schreef:De mensenvoeten worden steeds groter, dat merkte ik al toen ik een aantal jaar in een schoenenwinkel werkte, ik ben gezegend met een maatje 39, een ideale maat.
Er komen steeds meer damesschoenen in maat 42 en steeds minder in 36..
arno8 schreef:Bedankt voor de moeite An.... (not)
Ehh, jij plaatst t hoor![]()
En dat bewuste topic is al vaakgenoeg langsgekomen ,dus de meesten hebben er ong
etwijfeld in zitten snuffelen.
Maar om op je vraag in te gaan: aangezien WIJ (HA, dus jij ook) hier naturals zijn, lijken we meer op een paardenkudde, waar de hengst meer een meelopertje is en op z'n hoogst een keertje bodyguard als er gevaar dreigt
Lenneke_ schreef:Dus Ara is de Alpha merrie
Lenneke_ schreef:39 is ook geen ideale maat. Die zijn nooit in de uitverkoop