nienke07 schreef:...hihi ... ik ip niet...hopen dat mijn rotte heup tzt een beetje meewerkt!
ben je stuk in je heup?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:...hihi ... ik ip niet...hopen dat mijn rotte heup tzt een beetje meewerkt!
Citaat:ben van plan om tzt de indianen-beenzwaai te gaan leren! Dat ik er zonder zadel zo op kan springen sammazegguh!!!
nienke07 schreef:Woei!!! Iedereen al aan het bakken?? Ik wilde me eigenlijk morgenochtend pas druk gaan maken...
*rent zenuwachtig heen en weer tussen keuken en pc...*
nienke07 schreef:hihi..bij mij vandaan een kwartiertje!!!
smurf schreef:Morrie heeft altijd een hekel gehad aan een zadel, ik heb er wel 6 geprobeerd allerlei soorten, alleen bij boomloos bokt ie niet, bij Engelse zadels is dat echt vreselijk, dan loopt ie alleen maar te bokken.
Ik houd het zonder zadel een uur uit op z'n rg, met zadel een half uur, voor ik echt helemaal verstijfd raak van de rug/bekkenpijn
Citaat:op wat voor zadels rijden ze dan in Oostenrijk de Norikers ?
of die Wanda ?
nienke07 schreef:Woei!!! Iedereen al aan het bakken?? Ik wilde me eigenlijk morgenochtend pas druk gaan maken...
*rent zenuwachtig heen en weer tussen keuken en pc...*
Antheman schreef:Merrits zadel is ook op maat gemaakt, niks pastte hem!
En vorig jaar dus 2 maten laten verbreden, want het lag niet meer goed. En helaas heeft hij daar nu dus drukplekken ,zijn wel aan het wegtrekken, maar nog steeds goed zichtbaar.