Ook echt goed dat je er op gekropen bent! ^^ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook echt goed dat je er op gekropen bent! ^^ 

groeit wel terug maar dat duurt super lang! Dus wat zouden jullie doen?
vind het een stoere look!
(grapje natuurlijk) Ik heb er zelf net zo een: big boned peuter met idd ook die langere manen, westernstijl. Nu ook echt een varken in de winter maar ik heb er geen problemen mee, en hij zelf al helemaal niet. Manen houden hem lekker warm nu. Eventueel keertje uitborstelen en wat vaker een detangler erin smeren zodat het ergste vuil afgestoten wordt?
. Dus volg ook je eigen gevoel. Als je antiklit/ glansspray in de manen spuit, blijft er wat minder makkelijk vuil in hangen. Misschien ook nog een optie
verbaasd me hoeveel zeggen ‘niet knippen!’ haha.
!

goed teken want hij verwerkt en laat veel los. Hij is zoveel zekerder en relaxed dankzij Warwick Schiller! Diddykong schreef:Je kunt ook een sportcoupe overwegen. Als je het een stuk korter knipt is het onderhoud wel makkelijker en ik vind het verzorgder staan.
MissWeenie schreef:Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of je wat meer kunt vertellen hoe je bezig bent met Warwick Schiller? Eh hoe je dit aanpakt zo zelf? Ik wil zelf het grondwerk ook weer meer oppakken met mijn ruin, heb er paar keer les in gehad maar lessen plannen is door omstandigheden nu lastiger, dus wil ook zelf meer aan de gang!

?

MissWeenie schreef:Wow, bedankt voor je duidelijke uitleg, wat leuk! Ziet er zeker goed uit! Hoevaak ben jij hier gemiddeld mee bezig en hoe lang? Echt leuk om te zien hoe enthousiast je ervan wordt!
We zijn nu twee maanden bezig.
. Gelukkig begon hij na vier dagen normaal van het normale hooi te eten. Maar vorig weekend knalde hij toch nog. De stal en uitloop was te klein voor zijn emoties, in de bak gebracht met veel moeite en daar ging hij volledig door het lint. Weet nog steeds niet zo goed waarom. Sindsdien gaat het wel weer goed. Zelf de dag na die meltdown was hij geweldig. Zo rustig. Had hem weer de bak ingebracht en hij begon gelijk half te slapen, te likken en te zuchten. Toen heb ik hem weer naar stal gebracht, was een erg korte sessie die dag

op mijn instagram ook veel filmpjes www.instagram.com/ottbharvey