Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ik vind dat hij anders doet tegenover mij, hij heeft me ook hinnikend begroet de laatste 2 dagen, nog nooit eerder meegemaakt.
                                                         Lielle schreef:IK weet niet meer wie het zei (Wendy?) maar je bent nu echt consequent en je meent het. Daarmee weet je paard wat hij aan je heeft, zijn grenzen zijn duidelijk en hij hoeft zich niet steeds zorgen te maken. Goed bezig!

Dus toen de hoefmid zijn hoef los liet na het knippen, bewoog hij zijn been alvast richting het bokje, want dat moet immers altijd? Nou, dan was hij de smid even voor.

Soms alleen met iets teveel enthousiasme.                                                         

Gefeliciteerd met je verjaardag xxdomiixx!!!!!!!

xxdomiixx schreef:Ander plek in de bak en hij had nu gesteun van het hekwerk en moest die zoeken bij een balkje op staanders (heb zijwaarts ook gecheckt bij het hek en dat ging redelijk). Ik denk ook dat t de volgende keer beter gaat maar was gewoon te veel eisend denk ik. Heb het toen hij t een stapje goed deed wel meteen gestopt.

mar je zit dan wel klem in een soort reddingsboei. Daar kun je dus niet meer mee rijden en we waren nog wel een eindje van huis. 

. Als het anders is dan anders, dan moet je wegwezen...