Twiggy2008 schreef:Maar toen hij met een hoefzak om stond en het land wat nat was, moest hij wel even binnen staan. Anders zoog de grond die zak zo op.![]()
Dat is zo jammer bij ons.....de wei is veel te nat en de paddock is ook een prutbende dus ik moet ze 's nachts wel binnen laten. Maar goed nu ga ik dus elke nacht een hoefzakje met soda omdoen...dat trekt het vuil er dan wel genoeg uit hoop ik.
Ergens baalde ik vorige keer al dat ze het had uitgesneden.....hij was er aan de bovenkant mooi uitgekomen en toen had ze aan de onderkant een heel diep gat gesneden. Ik was hier al bang voor want het was zo nat en blubby in de wei toen Essie die zweer had. En ik wilde (nee moest van mijn DA zelfs
) ze buiten laten lopen. Dus misschien is er toch weer wat naar binnen gekomen en dat dat mee dicht is gegroeid ofzo......want die andere zweer was een week of 5 geleden dus qua tijds pad zou dat kunnen.Zal Essie alle beterschapsknuffels overbrengen
Morgen ga ik wel even heel streng zijn want in de paddock (en toen ook op het land trouwens) gaat ze gewoon stilstaan als het pijn doet.....van mij MOETEN ze niet veel, maar morgen MOET
ze even stappen van mij. Hopelijk is het droog dan gaan we een stukkie uit wandelen
Apekoppie was trouwens weer zo lief vanmiddag toen ik Essie stond te behandelen....met d'r eigenwijze bekkie op Est d'r ruggie steunen en kijken wat ik daar deed. Me luv my paardjes

Ze luistert gelukkig nog wel steeds heel goed, maar het gaat allemaal in een wat hoger tempo dan gewoonlijk.
. Net met d'r gewandeld zodat ik ook zeker weet dat ze loopt....alleen dat hondeweer.
heel veel sterkte meis!
doe mij maar een massage of een kruidenbubbelbad ofzo. Zaaaalig
ik heb niets aan een lichte ochtend, dan heb ik toch geen bril op en zit ik suf naar mijn boterham te staren. Ik wil het wel een uur lánger licht hebben