Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:Lenneke,je maakt me bang hoor..
Lenneke_ schreef:Het is al niet meer nodig, het kwaad is al geschied
Lenneke_ schreef:Ik ben doorgedraaid
dekoezegtboe schreef:ik vond het boek niet echt geweldig... slecht vertaald ook...
Lenneke_ schreef:Of het probleem zelf erg is weet ik nu helemaal niet meer, maar de gevolgen zijn vervelender
Miirthe schreef:Wie is Kim,en wie is Juin?Zoo.. ben ik ook weer.
(Gave avatar Kim!).
Poeh, ik zou dus vrijdag les hebben. Voor die tijd wou ik dat Keet nog één keer door iemand ff écht bereden zou worden, dus met draf, galop etc. ; is alweer een maand of anderhalf geleden namelijk. Ik zeg maar even Simone; Ze ging zitten en 'prikte' der per ongeluk met der voet aan terwijl ze de beugels op maat maken, Katie nam een enorme sprong naar voren met als gevolg dat de losbungelende beugels tegen der buik aan tikten en toen was het al helemaal een ramp; Zeker 3/4 ronde in volle galop stuiterend door de bak gevolgen. Heb alleen maar m'n hart vastgehouden daar en staan toekijken. Gelukkig kon ze der corrigeren en is ze blijven zitten. Eerste kwartier bleef ze maar gespannen lopen, ieder mini geluidje bij de buren of een stukje wapperend zeil was eng. Echt zo vreemd, gewoon op de grondwerk zeg maar, loopt ze over zeilen, trotseert ze alle auto'
s, grasmaaiers etc maar onder het zadel is alles eng.
Goed, ze ging even flink draven. Keet loopt heel ruim, maar je ziet dat ze der balans nog moet vinden. Ongeveer na een minuutje of 10 draven en heel consequent reageren als ze weer met grappen kwam als afsnijden etc. durfde ze een galopje aan. Nou is Katie niet zo'n galoppeur; Maar nou was het drama. Ze ging één zijde heel hard en verder drie stappen en steeds héél hard de benen onder der lijf vandaan draven (dát kan ze weer geweldig), om maar niet te hoeven galopperen. Goed, goed uitgestapt en ze onspande zich weer een beetje.
Nu ik dit gezien heb weet ik in ieder geval dat die les maar over een hele tijd gaat gebeuren, eerst moet ze maar goed doorgereden worden in eigen omgeving en daar ben ik met mijn angst, en dus zelf ook al gespannen, niet geschikt voor.
Erg jammer, maar tis niet anders. Ik ga maar even Juin PB'en