jackie schreef:dit is het verhaal in een notendopje.
Notendopje. Ook South Beach.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:dit is het verhaal in een notendopje.
Mac schreef:jackie schreef:dit is het verhaal in een notendopje.
Notendopje. Ook South Beach.
Mac schreef:GATVER jackie wat een vreselijk nare dingen eet jij toch ook![]()
Soepen dan, smurf?
Kazen?
Vette noten -hoe heten die dingen ook alweer jackie?
BBQ'd tofu
Vivera producten (die gehaktballetjes zijn zeer geschikt als snack)
Dat soort spul. En eieren. Gekookte eiren, gebakken eieren, omelet, mini-quiches (zonder deeg), gevulde eieren. etc etc
Mac schreef:10 kilo's om precies te zijn. En vanwege zondige twee maanden weer twee kilo's er aan. Maar ik voel me met dat dieet idd zo fit als een hoentje!! Ik was soms extreem moe en kon dan echt helemaal niks meer. Ongelooflijk, dat dat met zo'n dieet ook opgelost is! Joh, ik lijk wel een tikkende reclameboodschapmaar het is echt zo! Heb overigens ook véél minder last van mijn allergieën sinds het SB dieet.
Antheman schreef:Boek staat klaar. Is al met verschillende mensen mee naar huis geweestMaar als de tijd rijp is , zal ik aan jullie denken!
jackie schreef:oh ja, en zorg dat je was kaas, nootjes of gekookte eieren bij je hebt. dan verga je niet van de honger.
smurf schreef:Ik kan niet koken, dus dat komt er ook nog es bij... vis, ik zou niet weten wat ik daarmee moest, behalve in een aquarium douwen.....
Mac schreef:Antheman schreef:Boek staat klaar. Is al met verschillende mensen mee naar huis geweestMaar als de tijd rijp is , zal ik aan jullie denken!.
Mac schreef:Ik ontbijt altijd "makkelijk". Ik ga eerst nl. altijd naar buiten om de paardjes te doen en als ik dan naar binnen kom heb ik geen zin om moeilijk te doen. Mijn ontbijt is dus: Crunchy Bran (VEZELS!!) met melk en een kop koffie.
Trouwens: Lee kwam vanochtend ook nog prima haar stal uit, dus kennelijk heb ik iets goed gedaan gister
Antheman schreef:Crunchy Bran???Een soort muesli ofzo?
Antheman schreef:Fijn dat het met Lee ok is. Pak van je hart waarschijnlijk!