[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:44

gisteren reed er een jeep door de polder met een megawup op de motorkap... ik dacht nog: wachtmaar tot het gaat regenen *gnagna*

Morrie heeft vakantie, hij is aan de fiets mee naar voren gegaan en terug en hij KAN niet meer galopperen, ik weet niet wat ie doet, maar hij vindt het zelf errrug leuk, hij slaat met z'n hoofd en doet bokjes en probeert te galopperen, het gaat zo hard dat ik niet meer mee kan trappen met de fiets, maar zo'n mooi galopje als 2 jaar geleden is het beslist niet meer..... van een afstandje ziet het er helemaal niet uit, zei de boerin...... na ja, z'n draf ook al niet met die maaiende voorbenen, hij ramt zo de spaken uit m'n fietswiel als ik niet oplet... maar hard gaat het wel

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:01

Anouar galopeert ook wel eens door de wei als ik hem los laat, alleen ziet hij dan nog wel eens bijna een schaap over het hoofd waardoor hij van links naar recht moet vliegen om ze niet omver te lopen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:04

Morrie moest zo nodig flemen tijdens het ritje aan de fiets, en tijdens flemen kan je natuurlijk niet kijken waar je loopt en jawel hoor, hijmoest ook nog schrikken van een eend die opvloog en dan klap je op je muil..... dombo...

GeneralFlynn

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:50

Els,je moet een boek gaan schrijven..je bent úber grappig!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:08

*hmmm* *interesting*

later als ik oud ben, of misschien na woensdag.... ik heb woensdag een gesrpek met de baas over de voortzetting van mijn carriere of niet... ik word overbodig, er zijn geen lessen meer voor me dus ik ben erg benieuwd wat ze voor me verzonnen hebben voor onzinnig baantje

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:26

Heb niet kunnen zwemmen, allemaal honden.

Er is wel een of ander insect in m'n oog gevlogen. Het doet ontzettend zeer en m'n oog word dikker en dikker. Ik weet niet of hij er nog in zit of dat het een reactie is ofzo. Maar lekker is het niet

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:32

Lenneke_ schreef:
Heb niet kunnen zwemmen, allemaal honden.

Er is wel een of ander insect in m'n oog gevlogen. Het doet ontzettend zeer en m'n oog word dikker en dikker. Ik weet niet of hij er nog in zit of dat het een reactie is ofzo. Maar lekker is het niet

Even goed uitspoelen!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:40

van buiten naar binnen spoelen, naar je binnenste ooghoek toe, het beest kan een end onder je oogleden zitten, had ik vroeger met contactlenzen ook vaak dan dacht ik dat ieachter m'n oog zat, maar dat kan dus niet... zeiden ze....

blijf ik binnen voor CSI, mijn favoriete serie, zenden ze een herhaling uit als ze dat nou es gewoon aankondigen......

Het is ongelooflijk, ik heb al van 3 mensen een soortement knokploeg aangeboden gekregen om m'n ex even een lesje te leren

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:49

Heb ik al gedaan, met water en met van die oogdruppels, maar het helpt niet.
Ik zie het morgen wel, of het is over, of hij is nog dikker

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:51

Het lijkt wel een sauna op m'n slaapkamer

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:12

Ik heb een plafondventilator

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:14

Ik heb dakkapel
Heb nu alle ramen open, hopelijk koelt het een beetje af

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:15

ik heb een zonnescherm
Al met al valt het bij mij gelukkig heel erg mee ua warmte.
Vroeger toen ik nog op zolder sliep was dat wel anders!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:17

of het beest eet je oog erui *aarrgghh*

een collega van me was donderdag geopereerd aan staar en vandaag weer op school, het zag er niet uit en ze kon geen bril op, ze heeft -5.... ze kon niet lezen, niet in de verte zien, helemaal niets... maar moest weer volledig werken van de Arbo arts......

ik heb niets geen gordijnen, zonnescherm, niets.... en ik durf aan de voorkant geen raam open te laten, staks klimt die gek tegen de regenlijp omhoog.... zie hem het zo doen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:23

Wat is dat voor man joh, Morrie. Gaat het wel helemaal goed met hem?

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:24

Volgens mij spoort die vent niet helemaal

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:26

Steeds meer mensen op stal willen hun paard dag en nacht buiten hebben. Het wordt nog druk bij Anouar.
Ze hebben eerst wat af lopen mopperen dat ik Anouar dag en nacht buiten zette en nu willen er steeds meer.
Nou ja, lekker voor die paarden hoor en gezellig voor Anouar

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:30

het gaat al jaren niet goedmeer met hem: hij zuipt zich kapot en sagressief daarom heb ik hem na 12 jaar (!) de deur uit gezet 7 jaar geleden, hij is toen zijn baan kwijtgeraakt en aan lager wal geraakt en eens in de zoveel tijd duikt ie weer op dus,errrrug fijn.
Verhuizen heeft geen zin, hij bleek verhuisd te zijn, maar ik had hem binnen een kwartiertje via internet alweer opgespoord, als ik dat kan, kan een ander het in de helft van de tijd....

De boer z'n handen jeuken, ik heb hem op de hoogte gebracht omdat ik hem zeker op stal verwacht en hij wordt er met open armen ontvangen.....

Als ik nu rij examen zou moeten doen, zou ik zeker niet zakken op te weinig in de spiegels kijken......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:33

Ik ga maar eens slapen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:34

slapen, zou ik ook moeten doen maar het is nog zo heerlijk op het balkon........morgen heb ik een héle lange dag, dus eigenlijk kan ik maar beter naar bed gaan

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:36

Ik ben bang dat als ik m'n raam open laat vanacht dat er morgen ochtend een duif naar binnen vliegt. Die beginnen elke ochtend om half 6 herrie te schoppen op mijn dak

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:39

morrie ik vind toetsen na kijken altijd wel grappig ik heb leerlingen gehad die dachten dat een duif een herkauwer was (heeft meerdere magen ) en een leerling die dacht dat koeien 12 keer per week gemolken moeste worden (ma t/m za 2 keer per dag en zondag vrij )

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:42

De duiven van onze buren herkauwen wel, ze maken iig het geluid van een misselijke koe die moet overgeven.
Rotbeesten

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:44

Wat ontzettend vervelend moorie, zon ex..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:46

kijk maar uit Len, ik heb in Kortenhoef een keer een vleermuis binnen gehad in de slaapkamer, we zijn uren bezig geweest om het beest weer weg te krijgen

Citaat:
een leerling die dacht dat koeien 12 keer per week gemolken moeste worden (ma t/m za 2 keer per dag en zondag vrij )

*whahaha* ik zal het melkmeisje morgen meedelen..... Martine en Savvy (jawel, ze zitten met een parelli-koe opgesscheept) zondags vrij willen

Melkmeisje was er niet vanmiddag, de boer moest zelf melken, dan heeft ie 1 emmer minder..... want dat vinden de dames niet plezant

Tja, die ex, het wordt tijd om eens definitief met hem af te rekenen *belt de maffia*