angela88 schreef:en ook van mij een speciale hallo voor mac!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angela88 schreef:en ook van mij een speciale hallo voor mac!
Antheman schreef:Ik ga vaker uit werken overdag!![]()
Cookies, was het je demente opa? In ieder geval gecondoleerd.
En Jackie: mooi K dat je "iets" aan je benen hebt.
Angela .: laat maar horen als je huis klaar is
Citaat:ik heb de huismijten de deur uit gepleurd
Cookies schreef:Ja het was mijn demente opa. Tegen de avond kreeg hij koorts. TOen is de dokter nog geweest en heeft hij antibiotica gekregen. Tegen tienen is de familie gebeld dat hij ineens erg achteruit ging en toen mijn vader daar was toen was hij al overleden.
Hij was vreselijk aan het vechten tegen de dementie en tegen de verpleging dus voor hem is er nu eindelijk rust gekomen.
Cookies schreef:Precies. Ik ben blij voor hem, al is het verdrietig voor ons.
jackie schreef:wat moet ik zeggen, succes zaterdag, hopelijk word het een lief baasje voor Gracie.
jackie schreef:
@AM: leven zonder koolhydraten (of met weinig) functioneert prima. als je veel koolhydraten eet heb je constant weer honger. met Low Carb is dat niet het geval. soms vergeet ik zelfs te eten omdat ik geen honger heb.
Antheman schreef:Maar ik kan me echt niet voorstellen om de koolhydraten eruit te gooien.
Antheman schreef:Maar wat eet je dan Mac?????
Mac schreef:Antheman schreef:Maar wat eet je dan Mac?????
Worst, kaas, spek, nootjes, hele donkere chocola, eieren, salades, roggebrood, fruit, groente ... dat soort dingen
Antheman schreef:jackie schreef:
@AM: leven zonder koolhydraten (of met weinig) functioneert prima. als je veel koolhydraten eet heb je constant weer honger. met Low Carb is dat niet het geval. soms vergeet ik zelfs te eten omdat ik geen honger heb.
Klopt dat ik altijd honger heb!
Ik eet echt veel!
Maar ik kan me echt niet voorstellen om de koolhydraten eruit te gooien.
Citaat:er zijn zoveel lekkere dingen die je kunt eten
Citaat:Daar let ik dus wel op! Geen room, weinig spek (zowieso eet ik alleen op mijn werk vlees, thuis eten we vega) enzo.
smurf schreef:maakes een lijstje, dingen die lekker zijn en voedzaam, want ik barst 24/7 van de honger sinds ik suiker en koolhydraatloos tracht te leven......
Mac schreef:Een warme maaltijd?
Een lekkere biefstuk met saus en champignons. Gegrillde paprika, ui en courgette. Broccoli.
Of als je het makkelijk wilt doen: een omelet met gebakken spek, ui en groentes. Kaas erop en laten smelten.
Barbecue is ook erg South Beach. Soep meestal ook.
AH schijnt ook goede SB maaltijden te hebben, heb ik me laten vertellen :P
Ik eet trouwens wel gewoon vet. Ben bv. dol op spek