Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Mijn studiefinaciering is van 70 euro naar 140 euro gegaan. Zou dat dan beteken dat ik voor uitwonend geen 250 euro krijg maar 500 euro?
Arabesk schreef:ik ben bijna net zo veel kwijt aan hypotheek als aan huur dus wat dat betreft...
ik kan niet wachten om erin te gaanWel jammer dat ik eerst een hele winter moet wachten voordat ik in mijn tuin kan gaan zitten... het is immers al half oktober als ik erin kan.
Shyla25 schreef:Vraagje hoeveel M2 is het?
Wij hebben 60m2 huis + 40m2 tuin voor 66.000 en is nu getaxeerd op 80.000
_angela_ schreef:Arabesk schreef:ik ben bijna net zo veel kwijt aan hypotheek als aan huur dus wat dat betreft...
ik kan niet wachten om erin te gaanWel jammer dat ik eerst een hele winter moet wachten voordat ik in mijn tuin kan gaan zitten... het is immers al half oktober als ik erin kan.
dat wordt dus investeren in een teras verwarmer... zijn dan toch in de uitverkoop
arno8 schreef:@Lenneke: daar zou ik niet van uit gaan, ik krijg nog steeds 247,50 euro uitwonende beurs.
Citaat:ja al was het alleen al omdat de CV ketel het elk moment kan begeven... die is uit 1975
_angela_ schreef:Hier schijnt een stralende zon!waarom regent het nou weer??? ik wil gaan rijden, maar heb geen zin om door de regen te gaan lopen naar de binnenbak (die al erg verwent is)...