Ik loop al de halve dag te ijsberen tussen de keuken en de voorraadkast. Afkicken van suiker valt echt niet mee. Er staat ook nog eens een heerlijke bak ijs in de vriezer, met suiker
Hallo allemaal. Ik meld me voorlopig af voor dit topic. Ik kan het niet bijhouden allemaal. Bokt kost me teveel tijd om bij te lezen. Tijd die ik niet heb. En zeker de HK-topics, die relatief hard gaan geldt dat voor. Ook al omdat modden toch ook nog wat tijd kost.
Ik vind het zelf niet netjes om maar half te lezen, en helemaal lezen lukt gewoon niet.
Dus ik moet kiezen. Het ga jullie supergoed en de paarden zeker ook. We komen elkaar vast tegen op andere plekken op bokt. Of weer hier als ik weer wat tijd extra heb.
Dit wist een bokker over Anouar te vertellen. Wat grappig.
Anouar komt uit een 100% russische hengst, met veel pools bloed, een klein beetje egyptisch en ongeveer 20% crabbet. Zijn moeder lijn vind ik wel leuk, ik heb zelf twee ruinen gehad die bij de zelfde fokker vandaan kwamen, met zo'n beetje de zelfde lijnen als Anouar zijn moeder. Myrouch vind ik een typisch nederlands gefokte arabier. Vader Sarouch komt uit een 100% russische vader en een engels gefokte merrie (GSB, crabbet). Moeder Myargo is Crabbet/GSB/Pools/Egypisch, het crabbet/gsb bloed is overheersend bij haar.
Ik heb een frambozenstruik in een pot. Frambozen zijn altijd zo lekker, maar vrezelijk duur in de winkel. Er zitten al aardig wat frambozen aan, al een hele tijd, maar ze blijven maar groei De aardbeien gaan heel hard, die zie je rood worden met dit weer
Het is vreselijk heet, ik kom net uit het land van onze boerderij, ik had de opdracht om het hooi dat langs de kantjes ligt naar het midden te harken. Vroegen ze of ik dat wilde doen, midden op de dag . Ik heb gewacht tot de zon onder was .
Wat een heerlijkheid dat arabesk nu bij de achterburen staat, het was zo'n opluchting. Ik voel me meteen stukke energieker en fitter. Vandaag heb ik met e_horse (noortje) gereden. Ze staat 4km bij mij vandaan dus een half uurtje rijden voor mij. Daarna hebben we gezellig een rondje samen gereden. Ik zat trouwens al om negen uur op mijn knol vanochtend. Om elf uur moest noortje al weer stoppen toen ben ik doorgereden naar heerhugowaar en via obdam weer terug , Toen was het inmiddels half een.... Bessie had het de laatste tien minuten wel gehad, maar omdat hij de weg nog niet kent had ie niet in de gaten dat we bijna thuis waren. Bij een grote rol bermhooi bleef hij stilstaan en begon met zijn poot tegen de rol aan te schrapen 'baas ik heb honger en ik ben het zat' ja en hoe maak je dan duidelijk dat we nog maar tien minuutjes hoeven...
Zaterdagavond heb ik ook al een flink end gereden en vrijdag ook al. Nog even en we kunnen endurance gaan rijden.. moet ik wel eerst een paspoort gaan regelen, a honderdtachtig euro...
Trouwens ik zit nu op de laptop van een medebewoner van de boerderij. Ik ga proberen wat minder op mijn werk prive contacten bij te werken. Het kostte me maandagochtend drie uur om alle prive zooi door te werken. hopelijk heb ik binnenkort weer een computer thuis
Stelletje watjes, tussen gisteravond en nu is er niemand meer van jullie online geweest
T*ring wat heb ik slecht geslapen zeg , het was veel te warm. Ik heb wakker gelegen tot 3.40h. De wekker ging om 5.55h, ik ben nu al op mijn werk ivm de hitte. Ik haat hitte
Ik klokte in om 7.08h en vanmiddag op 15.38h peer ik hem en ga ik nog even een uurtje op het strand liggen (10 min. lopen vanaf ECN ) heb helaas alleen geen parasol mee
Wat een heerlijk idee dat de eerste collega's pas over een uur komen en de meeste pas over twee uur!!! Ik ga eerst es ff lekker scheiten, dan de krant lezen, uitrekken, bokken en als de eerste binnenkomen ga ik hard aan het werk
wie wel..... weet wel betere dingen te doen met dit weer.... de verwarming brandt nog op school *pfff* en de ramen kunnen niet open, ze zijn bang dat wer eruit springen, of onze leerlingen (of managers) eruit duwen......