[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:53

ik en het Pegaso zadel, lijkt me helemaal het einde, maar helaas niet voor Morrie die is echt te breed....

Er was een complete trekker-meeting in de polder, er waren er wel 15! Op ZONDAG, dat zou gewoonweg verboden moeten worden....

Ik heb Morrie aan de fiets naar voren gehaald, dat ging als een speer in gestrekte draf (honger)....... eten gegeven en afgespoeld, gepaneerd in de bak en toen was ie alweer droog ook.

Ik ben erop geklommen en terug gestapt naar de wei, tot er een dombo keihard met een auto aan kwam scheuren, toen ben ik eraf gesprongen, begint die gozer ook nog te zeiken dat ik, als ik niet kan rijden de weg niet op moet gaan.

Hij moet gewoon niet in een polder komen waar alle weggetjes doodlopen toen ik terugliep, scheurde ie alweer langs, had ie ontdekt dat het allemaal doodliep zeker, wat keurig vooraan aangegeven staat met een bord......

Vanavond nog even Pavi Liga voeren, dan krijgt ie het een beetje verdeeld over de dag, van het gras kunnen ze dit jaar echt niet leven. Ik hoop dat ze er voldoende hooi van kunnen halen, het is beduidend minder dan andere jaren, hoor ik van diverse boeren

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:12

Pff, wat is het warm

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:12

@Morrıe
Dıe mannen zıjn ook Ik kan het nıet begrıjpen dat je ex na 7 jaar nıet een ander heeft gevonden om te stalken
Ze zouden het eens bıj hem moeten doen ıncl dıe gaten ın zıjn muur slaan

Ik voel met je mee ık kan er nıet tegen als je nıet gewoon kan gaan en staan waar je wılt zonder bang te zıjn.
Ik ben jaren lang ın elkaar geslagen door klasgenootjes en zelf tot mıjn huıs de wınkels en de dısco achtervolgt.
Wat ıs de lol ervan ık kan dat echt nıet begrıjpen.

Kunnen ze nou echt geen straatverbod regelen voor je? In de USA had je dıe vast al wel gehad, tja we leven ın NL en daar mag ıedereen lekker doen en laten wat ıe wıl want anders wordt de polıtıe moe

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:17

ik vind het heerlijk weer nu, 10000x beter dan 2 weken geleden: regen, 10 graden en wind..... van mij mag het zo blijven tot eind november, af en toe een bui 's nachts tussen 2 en 3 en verder zo, heerlijk.....

Bij Morrie op de wei is het weer zalig vandaag: fris windje erbij, zou ik de hele dag kunen zitten, maar ja.....

Ik ruimde net een klerenkast op (eigenlijk zocht ik een korte broek) en vond 2 zwempakken, heb ze even aangetrokken, maar daarmee ga ik me toch niet in het openbaar vertonen hoor, dan ben ik nog wel ont-zet-tend vet...........

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:27

@marina: Ben benieuwd hoe de pegaso je bevalt. die kun je denk ik totaal niet vergelijken met een barefoot, al is het alleen al qua prijs. Verder vind ik het een beetje eng idee dat de eigenaar het zadel aan kan passen, een eigenaar is immers geen zadelmaker en met een zadel met boom komt het toch wel heel nauw...

Ik vind het ook erg warm... bah.
Trouwens, dat er weinig gras zou staan vind ik eerlijk gezegd niet zo gek, het is dit jaar ook een aantal weken later begonnen met groeien dan normaal en toen met de vorige droge periode en de kou daarna weer gestopt.
Ik heb voorlopig nog genoeg gras voor de drie, maar het houdt inderdaad ook niet over.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:42

Ik vind dit weer ook wel lekker, je moet gewoon niet teveel doen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:51

daar waar Arabesk en ik gewerkt hebben, moest je gewoon stallen uitmesten met dit weer, ik deed altijd een natte handdoek om m'n nek om koel te blijven, met dit weer hard werken is héél goed voor de lijn

het zorgvuldig gekweekte eelt van van de winter (de plaat scheppen) begint nu met plakken tegelijk van m'n handen te vallen, krijg ik weer poezelige vrouwenhandjes

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:14

Bijna voetbal. Zijn jullie al in oranje gehuld?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:32

toevallig heb ik een oranje achtig bloesje aan en een witte korte broek

de achterburen en al hun kids zijn helemaal oranje, tot hun haar aan toe, dus ik hoef geen tv aan te zetten, ik hoor straks zo wel hoe het ervoor staat

heeft Bokt nog geen oranje-smiley?????? beetje jammer wel....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:49

Ik word nu al doodziek van dat overdreven voetbal gedoe, en nederland heeft nog niet eens gespeeld toch?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:54

ik zag vanmorgen zoiets grappigs, er stond een auto op de parkeerplaats bij stal en uit de kofferbak hing een oranje leeuwenstaart te bungelen. dat wil ik ook wel.......

hier achter is de hele straat versierd met oranje vlaggetjes, maar daar wonen wel 20 jongetjes van een jaar of 12, dus die zijn steeds aan het toeteren en schreeuwen enzo,zals traks nog wel erger worden, ik ben al blij dat het overdag is en niet 's avonds dit keer

ik heb alleen een zielige witte en rode wuppie op m;n dashbord zitten... de rode is nog visueel gehandicapt ook: 1 oogje zit op een rare plek ze zitten te wachten op de blauwe en oranje wuppie.... maar ik kan pas vrijdag weer boodschappen doen....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 15:18

jeetje de pleuris breekt hier uit, 2 doodsbange katen onder bank, volgens mij is er een doelpunt (of hoe dat ook heet bij voetbal)......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 15:54

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 15:54

Je kan het wuppie lied gratis downloaden op ah.nl

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 15:57

aaahhh een megawup............ ik wil ook....

ik hoef geen tv aan te zetten, ik hoor het zo wel

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:01

*whahaha* wegens technische storing is de website van AH tijdelijk onbereikbaar

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:29

poe he... ik zit nu bij mijn schoonouders thuis (zijn op vakantie) maar mijn schoonzusje is met survival run uit een touw gevallen op dr hoofd... ik zit hier dus nog de hele dag om haar om de 2 uur wakker te gaan maken

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:36

Das vervelend zeg!

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:45

voor haar erger dan voor mij... ook hier kan ik bokken en tv kijken...maarja tis wel balen!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:54

is het 2-0 ofzo?
de pleuris breekt hier weer uit namelijk......

@koe slaapt ze dan de hele tijd? lijkt me ook niet goed.....

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:57

nee nu een uur dus ga haar zo wakker maken...
die pleuris was dat de wedstrijd was afgelopen nederland heeft gewonnen!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:02

o nu al afgelopen... ik dacht dat het tot een uur of 6 ging duren......

vandaar... dan kan ik de katten weer onder de bank vandaan lokken en ik kan morgen nog veilig in een oranje shirtje naar m'n werk

Lenneke is zeker een rondje op Anouar rijden met de megawup achterop

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:05

haha ik ben benieuwd wat anouar van de mega wup vindt onze kat vind de klein wup geweldig ik wilde zo graag een wup en toen mijn vriend broodjes ging halen (1,25) vroeg hij aan de kassa mevrouw die hij kende of hij een wup mocht en die kreeg hij jippe!!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:14

Gewonnen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:15

ik deb mijn wuppen niet eens aan mijn katten voorgezteld, want ik weet al wie het niet gaan overleven......

en nu Len....?????
Met de oranje kroon op en de megawup achterop een rondje door het bos?