[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:19

Haha!
Opvallend is wel dat de foto's van vóór de overname donker zijn en van ná de overname een stuk licher!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:20

*haha* Bokt op de computer......

nu nog foto's van de keuken, ff checken of die ook zo is opgeknapt....

je hebt zeker katten Arno?

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:24

1 kat

foto van de keuken komt er aan...

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:27

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:28

Keurig hoor!

Wasje draaien en kokkerellen gaat zeker niet tegelijkertijd?

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:29

Het opgemaakte bed is door de kat trouwens officieel goedgekeurd:

Afbeelding

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:31

Jovarna schreef:
Keurig hoor!

Wasje draaien en kokkerellen gaat zeker niet tegelijkertijd?

Dankjewel
Wassen en koken kan tegelijk hoor, maar je moet met koken klaar zijn voordat de wasmachine bij het einde van het programma aankomt (dat ie zo snel rond gaat draaien) want anders vliegt alles er af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:34

arno8 schreef:
want anders vliegt alles er af.

dat bedoel ik

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:37

*haha* ik zou allerlei spullen in de wasmachine stoppen die in de koelkast horen wel creatief om de wasmachine daar neer te zetten

leuke kat, model theemuts zo te zien, heb er ook eentje van liggen hier ergens... mijn andere kat is langharig daarmee verbergt ie dat iem odel kleerhanger is.....

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:45

Model theemuts? Wat is dat? En wat is model kleerhanger?
Gaat dat over de vacht of over het figuur?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:47

over het figuur

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:51

arno8 schreef:
Wassen en koken kan tegelijk hoor, maar je moet met koken klaar zijn voordat de wasmachine bij het einde van het programma aankomt (dat ie zo snel rond gaat draaien) want anders vliegt alles er af.

Wouw, prachtig. Zou mij dan ook wel een keer of wat overkomen dat ik dát zou vergeten... Wel mooi opgeknapt zeg!!

Ik was vandaag alleen thuis, en na enige onenigheid met de frietpan had ik ein-de-lijk mijn eten op tafel staan. Ik at buiten, en toen ik even naar binnen liep om iets te halen ging de telefoon. Na een gesprekje van zeg maar 2 minuten ging ik weer naar buiten, waar tot mijn grote verbazing de tafel veranderd was in een slagveld. Vega-schijfje op de grond en mijn hoeveelheid frites was zo ongeveer gehalveerd (en nee, niet door mij... )
Was er dus een of andere grappige vogel langs geweest (ik bedoel wel een echte vogel he) die het wel gezellig vond om mee te eten.
De brutalerd kwam op een meter afstand toe zitten kijken hoe ik -wat er nog over was- op zat te knabbelen.

Verder gehooid vandaag, pfffff daar krijg je het warm van zeg!!! Maar was ook erg gezellig

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:52

Dan is hij te dik!
Das wel mooi, ik heb hem gekatnapt toen hij aan kwam lopen terwijl ik bij iemand een pony aan het bekappen was. Hij was vel over been en zat onder de wormen.
Nu mag hij dus weer lijnen?

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:53

Rauka schreef:
arno8 schreef:

Wouw, prachtig. Zou mij dan ook wel een keer of wat overkomen dat ik dát zou vergeten... Wel mooi opgeknapt zeg!!

Ik was vandaag alleen thuis, en na enige onenigheid met de frietpan had ik ein-de-lijk mijn eten op tafel staan. Ik at buiten, en toen ik even naar binnen liep om iets te halen ging de telefoon. Na een gesprekje van zeg maar 2 minuten ging ik weer naar buiten, waar tot mijn grote verbazing de tafel veranderd was in een slagveld. Vega-schijfje op de grond en mijn hoeveelheid frites was zo ongeveer gehalveerd (en nee, niet door mij... )
Was er dus een of andere grappige vogel langs geweest (ik bedoel wel een echte vogel he) die het wel gezellig vond om mee te eten.
De brutalerd kwam op een meter afstand toe zitten kijken hoe ik -wat er nog over was- op zat te knabbelen.

Verder gehooid vandaag, pfffff daar krijg je het warm van zeg!!! Maar was ook erg gezellig

Mijn kat kan er ook wat van, soms vergeet ik de melk in de koelkast te zetten, als ik dan weer thuis kom, komt de kat al naar me toe lopen met zo'n blik van: "Er is me toch iets raars gebeurd..."
En dan zie je de melkdruppels al op z'n kop zitten...

Ik ga eten en dan naar de paarden, doei!

Rauka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:03

Haha, lol
Smakelijk, en kijk goed uit met koken

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:06

mijn katten mogen onbeperkt dik worden, ze zijn allebei als kitten van de straat geschraapt, doodziek en ondervoed. Eentje door onszelf in het Belgische dorpje Weelde en eentje door een Nederlander die op het Griekse eiland Lesbos een dierenopvang heeft,

Eigenlijk heb ik allemaal allochtone (huis)dieren

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:11

Barbeque zit er ook weer op, daar ben ik voorlopig weer vanaf

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:31

Klasse Arno! Nu je dekbedovertrek nog strijken
pfff....moet er niet aan denken om bij deze temperaturen de keet uit te mesten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:32

Ik zat me trouwens nog iets te bedenken.
Iedereen leert altijd dat een paard maar kleine beetjes mag drinken, dus niet in ene een hele emmer.
Maar juist in de natuur drinken ze maar een paar keer per dag een grote hoeveelheid ipv dat ze steeds een klein beetje nemen.
Kan iemand dit eens uitleggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:56

Ik heb dat niet geleerd hoor. ?
Mijn paardjes kunnen zoveel drinken als ze willen.

Misschien dat je bedoelt dat ijskoud water bij hoge temperaturen niet zo goed is?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:57

Na het rijden bedoel ik. Niet zo zeer ijskoud water

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:50

na intensief rijden mogen paarden met mate niet te koud water drinken, anders zouden ze koliek kunnen krijgen, heb ik ook geleerd vroeger.....

Na een onrustige nacht (nachtmerries over m'n ex) heb ik m'n haar geverfd (eindelijk, ik stelde het al 2 weken uit) dus ik ben weer even van de uitgroei af

Ik ga zo naar stal en hoop dat er geen trekkers zijn en weinig mensen op stal, dan kan ik Morrie eindelijk even douchen.
Het zou ideaal weer zijn voor een ritje, want met dit weer flikt ie weinig,maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om dat dikke warme zadel erop te leggen..... met dat vieze zweterige sympanovapad..... het niet zo erg als de Grandeurs van vroeger met dat fleece aan de onderkant, maar toch wordt het kleddernat.

Ik had van de week alleen maar opgezadeld (volgens Parelli is dat een hele toer) en niet eens gereden en toen was het al doorweekt...

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:58

Goeiemorgen allemaal.
Vandaag als enige dag deze week tijd om van dit heerlijke weer te genieten, dus dat gaan we ook maar doen ook dan!
Ik ga vanavond rijden, als het een beetje afgekoeld is.
Ik heb een ander zadel op proef, super mooi, alleen ik kan er niet op doorzitten, dus dat ga ik deze week even oefenen.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:00

wat voor zadel heb je op proef?

Ikeheb de komende week helemaal geen tijd, het is veel en lang vergaderen en nog een open middag/avond.

Ik zal alleen tijd hebben om te checken of ie nog heel is en te voeren

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:01

een pegaso zadel. Dit is een endurancezadel met flexibele boom, die je zelf heel makkelijk op kan vullen dmv inlages. Het ligt op het oog echt super op giel!