Opvallend is wel dat de foto's van vóór de overname donker zijn en van ná de overname een stuk licher!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jovarna schreef:Keurig hoor!![]()
Wasje draaien en kokkerellen gaat zeker niet tegelijkertijd?
arno8 schreef:want anders vliegt alles er af.
arno8 schreef:Wassen en koken kan tegelijk hoor, maar je moet met koken klaar zijn voordat de wasmachine bij het einde van het programma aankomt (dat ie zo snel rond gaat draaien) want anders vliegt alles er af.
Rauka schreef:arno8 schreef:Wassen en koken kan tegelijk hoor, maar je moet met koken klaar zijn voordat de wasmachine bij het einde van het programma aankomt (dat ie zo snel rond gaat draaien) want anders vliegt alles er af.
Wouw, prachtig. Zou mij dan ook wel een keer of wat overkomen dat ik dát zou vergeten... Wel mooi opgeknapt zeg!!
Ik was vandaag alleen thuis, en na enige onenigheid met de frietpan had ik ein-de-lijk mijn eten op tafel staan. Ik at buiten, en toen ik even naar binnen liep om iets te halen ging de telefoon. Na een gesprekje van zeg maar 2 minuten ging ik weer naar buiten, waar tot mijn grote verbazing de tafel veranderd was in een slagveld.Vega-schijfje op de grond en mijn hoeveelheid frites was zo ongeveer gehalveerd (en nee, niet door mij...
)
Was er dus een of andere grappige vogel langs geweest (ik bedoel wel een echte vogel he) die het wel gezellig vond om mee te eten.
De brutalerd kwam op een meter afstand toe zitten kijken hoe ik -wat er nog over was- op zat te knabbelen.
Verder gehooid vandaag, pfffff daar krijg je het warm van zeg!!! Maar was ook erg gezellig