Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:angela88 schreef:WOH ! het topic leeft weer!!!!
Naast de paarden (waar ik nu echt te weinig tijd voor heb) ben ik druk met mijn studie Notarieel recht aan de uni in nijmegen. Dat is meteen de reden dat ik nu weinig tijd voor de paarden heb, ik zit in mijn tentamen periode.
De hoeven van de paarden doe ik nu eens in de 2 weken ongeveer. dat is voldoende.
Verder ben ik druk met het plannen van mijn bruiloft, de trailer rijlessen, het huishouden, bokt....
ja ik verveelde me weer op mijn werken ant kwam ook weer even voorbij waaien, zo kwam het topic hortend en pruttelend weer op gang
![]()
doe je die studie naast je werk??
Nijmegen leuke stad!! Heb tijdje terug nog een buitenrit gemaakt in Groesbeek, erg mooi daar hoor!!
smurf schreef:dames en heren *hellup*
http://pda.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 3&t=522596
Ze gaan eind maart al weg, dus de tijd dringt.
Antheman schreef:Angela, hoe is t met je verhuisplannen?
Ik heb een hele mooie rijbroek gezien! Tja ,dast krijg je ervan als je de deur niet uitkunt en niks te doen hebt.
Els , hebben ze dit merk (HKM) nog in de winkel van Ali? Anders moet ik daar toch eens gaan winkelen..
smurf schreef:Ali heeft diverse merken (en prijzen) van die broeken hangen, ook leuke kleurtjes...... als je zegt dat je via mij komt, krijg je wellicht ook "vaste klanten korting"
Cookies schreef:Hoe is het met Andor? Loopt ie nog steeds zo lekker?
Cookies schreef:
@wendy, welke bekapper komt er bij jou?
opala schreef:Ara soms.