Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Morrie schreef:jeetje ik zit hier met een hartverzakking:
de bel gaat, ik denk: potbode met een pakje, kijk door het kijkgaatje, zie niemand,doe toch open met m'n stomme kop....
Wie staat er zo dat ik hem niet kon zien???
M'n EX...... die kl**tzak hoef ik dus echt nooit meer te zien, het is verd*mme al 7 jaar uit en hij snapt het blijkbaar nog niet....
Ik schrok me dood, gooi de deur dicht, doe hem weer open en heb hem helemaal verrot gescholden, en wel zo erg dat al mijn buren verschrikt naar buiten kwamen Ik heb ook nog gegild dat als ze hem ooit weer in het portiek zouden zien dat ze onmiddellijk de politie konden bellen wat mij betreft.
Die vent stalkt me nu al al die jaren,niet alleen thuis, ook op m;n werk.
Hoe kom ik in vredesnaam van hem af zonder te emigreren naar een ver land
Mijn hele weekend weer verpest, ik durf de deur niet meer uit, want hij zal hier rond blijven hangen, ik ben te gestresst om iets met Morrie te gaan doen *BAH*..........
Ik heb wel even snel z'n kenteken opgeschreven voor de zekerheid.....
Dat wordt weer wekenlang schizofreen om me heen kijken, bah wat baal ik hier nu weer van......
en reken maar dat het niet uit gegaan is omdat ie zweetvoeten had.... er is wel meer voorgevallen *kijkt naar de gaten in de gipsmuren die er nog steeds zitten*
Citaat:heb je al eens een poging gedaan om hem via de rechter bij je uit de buurt te houden?
Citaat:Als je een nieuw huis zoekt... gratis kost en inwoning als je mee helpt het hier netjes te houden
Jovarna schreef:Haha arno, je had geen beter weer kunnen uitzoeken voor zo'n klus!
Lenneke_ schreef:Ziet er gezellig uit