[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:19

Geven jullie je paard nu met dit weer op de dag beweging? Ik heb deze week ook het paard van een stalgenoot onder mijn hoede (quarter) en had die beloofd om de dag te longeren. Hij is echter de laatste dagen heeeel loom. Gewoon achter de vodden aanzitten of is dat sneu? Kan vanavond er niet heen (is dan gesloten) want anders had ik dat wel gedaan.

Zit nu lekker zelfgemaakte pizza te eten jammie.

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:30

Ik zou hem lekker met rust laten Gouda, zou zelf ook niet achter de vodden aangezeten willen worden

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:35

jeetje ik zit hier met een hartverzakking:

de bel gaat, ik denk: potbode met een pakje, kijk door het kijkgaatje, zie niemand,doe toch open met m'n stomme kop....

Wie staat er zo dat ik hem niet kon zien???

M'n EX...... die kl**tzak hoef ik dus echt nooit meer te zien, het is verd*mme al 7 jaar uit en hij snapt het blijkbaar nog niet....

Ik schrok me dood, gooi de deur dicht, doe hem weer open en heb hem helemaal verrot gescholden, en wel zo erg dat al mijn buren verschrikt naar buiten kwamen Ik heb ook nog gegild dat als ze hem ooit weer in het portiek zouden zien dat ze onmiddellijk de politie konden bellen wat mij betreft.
Die vent stalkt me nu al al die jaren,niet alleen thuis, ook op m;n werk.
Hoe kom ik in vredesnaam van hem af zonder te emigreren naar een ver land

Mijn hele weekend weer verpest, ik durf de deur niet meer uit, want hij zal hier rond blijven hangen, ik ben te gestresst om iets met Morrie te gaan doen *BAH*..........

Ik heb wel even snel z'n kenteken opgeschreven voor de zekerheid.....

Dat wordt weer wekenlang schizofreen om me heen kijken, bah wat baal ik hier nu weer van......

en reken maar dat het niet uit gegaan is omdat ie zweetvoeten had.... er is wel meer voorgevallen *kijkt naar de gaten in de gipsmuren die er nog steeds zitten*

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:36

Heb ook zo'n vermoeden dat hij liever op het land bij zijn vriendjes staat. Misschien wandel ik anders wel wat rondjes met hem ofzo. Mijn vriendin komt hem maandag weer doen misschien valt de schade dan wel mee. Hij is nog maar 3 en moet normaal iedere dag bereden of gelongeerd worden anders word ie 'lastig' maar nu hij op het land staat zal dat wel meevallen denk ik. Heel de dag uitbuiken doet wonderen.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:37

Morrie schreef:
jeetje ik zit hier met een hartverzakking:

de bel gaat, ik denk: potbode met een pakje, kijk door het kijkgaatje, zie niemand,doe toch open met m'n stomme kop....

Wie staat er zo dat ik hem niet kon zien???

M'n EX...... die kl**tzak hoef ik dus echt nooit meer te zien, het is verd*mme al 7 jaar uit en hij snapt het blijkbaar nog niet....

Ik schrok me dood, gooi de deur dicht, doe hem weer open en heb hem helemaal verrot gescholden, en wel zo erg dat al mijn buren verschrikt naar buiten kwamen Ik heb ook nog gegild dat als ze hem ooit weer in het portiek zouden zien dat ze onmiddellijk de politie konden bellen wat mij betreft.
Die vent stalkt me nu al al die jaren,niet alleen thuis, ook op m;n werk.
Hoe kom ik in vredesnaam van hem af zonder te emigreren naar een ver land

Mijn hele weekend weer verpest, ik durf de deur niet meer uit, want hij zal hier rond blijven hangen, ik ben te gestresst om iets met Morrie te gaan doen *BAH*..........

Ik heb wel even snel z'n kenteken opgeschreven voor de zekerheid.....

Dat wordt weer wekenlang schizofreen om me heen kijken, bah wat baal ik hier nu weer van......

en reken maar dat het niet uit gegaan is omdat ie zweetvoeten had.... er is wel meer voorgevallen *kijkt naar de gaten in de gipsmuren die er nog steeds zitten*

Huh na 7 jaar nog stalken Goed dat je zijn kenteken hebt opgeschreven zou mij zo ook niet veilig voelen.

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:41

Gouda, nog maar 3 jaar....da's nog een pup Wandelen is altijd goed en leerzaam en verder zou ik hem lekker ff met vakantie sturen.
Sjips Morrie, da's knap kl.ten, heb je al eens een poging gedaan om hem via de rechter bij je uit de buurt te houden?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:48

Citaat:
heb je al eens een poging gedaan om hem via de rechter bij je uit de buurt te houden?

nee, ik heb wel eens aangifte gedaan, maar dan moet ie me eerst lichamelijk letsel toebrengen, dat is vrij eenvoudig, ik hoef hem alleen maar binnen te laten en z'n gang te laten gaan, maar daar voel ik toch weinig voor.
Ik ga es ff juridisch advies inwinnen binnen m'n vriendenkring....

Heb het kenteken en de uiterlijke kenmerken van de auto ook aan de buren gegeven dus als die auto er weer staat, bellen ze mij als ik er niet ben dan weet ik dat ik niet naar huis kan......

Vroeger woonde er een mannetje van de politie in het portiek, die heeft hem een ker flink laten schrikken, maar helaas, hij is verhuisd en ingeruild voor een bejaarde, die echter altijd thuis is en alles in de gaten houdt.

Morrie doet al een paar dagen niets, maar die doet nooit iets noemenswaardigs waar ie moe van wordt, dus dat maakt niet zoveel verschil.

Ik heb gisteren met hem in een leeg weiland gespeeld en daarna heb ik een uur op het hek gezeten om te bekijken hoe hij communiceert met z'n vriendje, hoofdzakelijk enorm gapen met z'n tweeën.......

Het is heerlijk in de polder nu: windje erbij, zonnetje....... ik ga straks weer es een poosje undemanding time doorbrengen met Morrie (niets doen dus) en hopen dat ik die eikel uit m'n gedachten kan zetten

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:00

Paarden bieden altijd wel een soort troost ga maar gauw lekker uitwaaien. Weten de mensen op stal wel van je ex?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:04

nee, hij weet ook niet dat ik een paard heb....en dat hoop ik zo te houden

ik zal nu weer extra veel in m'n spiegels kijken en als ik zo'n autootje zie rijden niet naar huis of naar stal rijden

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:23

Ben weer terug. Anouar z'n neus wordt één grote korst als ik hem niet insmeer. Heeft hij één keer gehad, hij kon bijna niet meer eten en drinken.

Ik ben gewoon met een emmertje en een spons de wei in gegaan en heb slootwater over hem heen gegooid. Hij vond het heerlijk.
Het was daar best lekker, er stond een aardige wind, dat scheelt een hoop

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:29

dat is ook wel een idee, maar bij mij valt zo'n emmer natuurlijk meteen om in de auto en ik heb geen spons meer, bedenk ik me nu, die moet dus op een boodschappenlijstje voor volgende week.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:51

Je moet ook geen emmer met water meenemen Gewoon een lege emmer en die in de wei vullen met slootwater. Misschien niet zo schoon, maar dat maakte Anouar echt niet uit

Achterom

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:21

Met een beetje mazzel hoef je dat ding idd niet af te voeren!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:12

ik durf geen water uit de sloot te tappen, dan donder ik er op zeker in en ik ben doodsbang voor water....

Ik had net moed verzameld om Morrie op te halen, toen er wel 3 stalgenoten tegelijk arriveerden, toen heb ik toch maar een emmer water in de auto gezet en meegenomen naar de wei, alwaar Morrie de emmer meteen omgooide

Ik had publiek: een oude dame in een scootmobiel, ze wilde weten wat voor ras Morrie was en wat ik met hem deed, ze had al vaker staan kijken, ze heeft alles opgeschreven en heeft zeker een half uur staan kijken. Heel grappig, positieve fedback voor de verandering

Ex heb ik niet meer gezien maar 1 van de buren had de teleurstellende mededeling voor me dat zijn auto hier alweer enige weken met grote regelmaat voor de deur staat, uren en uren lang....... was mijn nog niet opgevallen, zal me nu ongetwijfeld wel op gaan vallen

Ik ga toch een verhuizing maar eens serieus overwegen *zucht*

@Arno crea tuintje hoor, lijkt op mijn schuur

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:16

Als je een nieuw huis zoekt... gratis kost en inwoning als je mee helpt het hier netjes te houden
Ik heb net twee foto's gemaakt van mijn huis 'voor' de opruiming... ik hoop ook twee foto's te kunnen maken van 'na' de opruiming...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:19

Citaat:
Als je een nieuw huis zoekt... gratis kost en inwoning als je mee helpt het hier netjes te houden

*whahaha* zal ik es wat foto's maken van hoe het hier uitziet, dan trek je je aanbod meteen in

Is wel wat voor Ara, heb je er meteen een bekapster bij......

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:23

Brrrrrrrrr wat een enge dingen je tegen komt tijdens het opruimen...
Wil er iemand nog een afschuwelijke Toto poster?

Afbeelding

Met grote en gepaste schaamte presenteer ik de slaapkamer...
Afbeelding

En de huiskamer:
Afbeelding

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:27

Ziet er gezellig uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:27

Haha arno, je had geen beter weer kunnen uitzoeken voor zo'n klus!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:29

Mijn moeder heeft de schuur vandaag opgeruimd. Opzich niks mis mee, moet ze lekker zelf weten. Maar ik moest natuurlijk helpen
Ze had alle paardenspullen naar buiten gegooid en ik moest dat dan maar opruimen. Met dit weer

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:35

Jovarna schreef:
Haha arno, je had geen beter weer kunnen uitzoeken voor zo'n klus!

Ik werd misselijk van de hitte op het weiland dus ik dacht: dan maar naar huis

Lenneke_ schreef:
Ziet er gezellig uit

Ik woon hier al 3 of 4 jaar, maar ik ben gewoon een ramp met inrichten. Ik heb het opgegeven en heb het maar 'functioneel' ingericht

Ik zat te denken, volgens mij ken ik geen een man die alleen woont en zijn huis 'leuk' heeft ingericht... zou het iets zijn dat alleen vrouwen kunnen?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:37

Tja, zou goed kunnen denk ik.
Ik zit op een school voor interieurs enzo en de overgrote meerderheid is vrouw. Van de paar jongens die de opleiding doen is volgens mij ook nog eens de helft homo

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:39

ik ken wel een alleenwoondende man met een perfect ingericht huis hoor,..... waar hij overigens bijna nooit is

@arno wil je de dames van "hoe schoon is jouw huis" hebben? Ze zoeken met spoed kandidaten voor dat programma, ze hebben me al 3 x gebeld........ ik had 2 jaar geleden iemand opgegeven namelijk, maar dat hoeft inmiddels al niet meer, ze vragen steeds of ik niet toevallig nog iemand weet

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:40

Ik heb denk ik ook eindelijk een vakantie gevonden die ik leuk vind.
Een NH kamp voor volwassenen bij stal Mansour. Kinderponykampen kosten 175 euro, dus dit zou ook wel zoiets zijn. Dat is beter dan 1000 euro voor een weekje endurancetraining.
Ik wil iets georganiseerds zodat ik er ook alleen heen kan