Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:
oop hoe kun jij ongestoord bokken??
achter mij zit iemand uit australie die hier maar een paar maanden is (waar is de office stijl bokt gebleven...) en heb nu nog 'eigen' kantoor. Ben altijd zo bang dat ik betrapt wordt, of dat ICT mijn gangen (history) naagaat.. (bokt bokt bokt bokt)
angela88 schreef:WOH ! het topic leeft weer!!!!
Naast de paarden (waar ik nu echt te weinig tijd voor heb) ben ik druk met mijn studie Notarieel recht aan de uni in nijmegen. Dat is meteen de reden dat ik nu weinig tijd voor de paarden heb, ik zit in mijn tentamen periode.
De hoeven van de paarden doe ik nu eens in de 2 weken ongeveer. dat is voldoende.
Verder ben ik druk met het plannen van mijn bruiloft, de trailer rijlessen, het huishouden, bokt....
smurf schreef:joh ga je een trailer ophalen, wat leuk......![]()
angela88 schreef:ben ik druk met mijn studie Notarieel recht aan de uni in nijmegen. Dat is meteen de reden dat ik nu weinig tijd voor de paarden heb, ik zit in mijn tentamen periode.
smurf schreef:ja hoor die heeft ie nog wel denk ik, sinds ik parelli en geen rijbroeken meer draag en normal spullen meer nodig heb, kom ik er niet zo vaak meer eigenlijk
Heeft iemand hier toevallig de Hoefslag, ik ben benieuwd naar dat interview met Eddy, maar beide boekwinkels in dit achterlijke dorp hebben de hoefslag niet......
smurf schreef:Heeft iemand hier toevallig de Hoefslag, ik ben benieuwd naar dat interview met Eddy, maar beide boekwinkels in dit achterlijke dorp hebben de hoefslag niet......
opala schreef:Gouda: Fantastisch dat het zo goed gaat. Kun je eindelijk genieten van en met je paard. Zijn je lichamelijke en andere probs ook onder controle?
gouda schreef:Doe mijn best.
Antheman schreef:jackie schreef:Wout deed het ook elke keer bij mijn paarden met het resultaat dat twee weken later de straal weer net zo dik was als daarvoor.
![]()
Maar aan de zijkant, of echt van de onderkant?
Antheman schreef:
Ik schijn aan zo´n spoor gestaan te hebben. Dus Jackie , u bent gewaarschuwd.. Ik merkte er niks van trouwens
Arabesk schreef:viewtopic.php?f=3&t=506881
wat is dit nou weer voor monsterlijk beslag...het ziet er wel flexibeler uit dan ijzers en het glijdt niet door en minder trillingen maar toch...
Deighton schreef:Ik heb vanavond de proef op de som genomen en zo'n kunstof ijzer in de werkbank gezet. ( had dit onlangs verwijderd bij een nieuwe klant)
Nul komma nul flexibel hoor. Door de verbinding tussen de beide takken is het hoefmechanisme echt weg.
Viel me tegen, dacht dat het flexibeler zou zijn. Wat wel blijft is het voordeel van de verminderde trillingen tov een traditioneel ijzer.
Groet,
Simon