De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:06

Arabesk schreef:
oop hoe kun jij ongestoord bokken??

Zit hier in mijn uppie achter de balie. Ik maak er ook geen geheim van. Wanneer iemand er wat over zegt, zeg ik altijd dat ik moet bijblijven en dat ze zich niet met mij te bemoeien hebben. Hier hangt gelukkig geen sfeer van "doorwerken of ik schiet". Het werk wat tot mijn taak behoort, doe ik zo goed mogelijk, wie niet. Wat af moet, is af, en de rest gebeurt wanneer het mij uitkomt. Toch zit ik hier elke werkdag van 8.30 tot 17.00 u., dus heb nog steeds mijn beperkingen . Er moet geld in het laatje komen, anders ....

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:08

Antheman schreef:
Hou jij je schaap onder de Startrekk Lies?

Zonder paard en schaap, ga ik de deur niet uit

Arabesk

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:11

Deighton schreef:
Krijg wel het idee dat het een hype begint te worden deze ijzers, heb ze enkele weken geleden nog van een paard verwijderd.

hoe beweeglijk zijn ze?

De werksfeer hier: zo hard mogelijk werken, vooral geen pauze nemen, om half negen beginnen en doorwerken tot zes uur.. een enkele mafkees werkt zelfs nog in het weekend. Alle normale mensen nemen na een paar jaar ontslag

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:17

Als ik thuis werk om de ondersteuningsplannen te schrijven ,doe ik het op mijn dooie akkertje.
Dan wordt er gezegd: sooohee, jij hebt hard gewerkt.

Werk ik me een rotje op t werk ,met de bewoners, dan is dat allemaal normaal en hangt mijn tong op mijn schoenen. Daar hoor je niks over. Iets doe ik niet goed, maar wát?

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:18

dit vond ik net nog
*uit de oude doos*

Afbeelding

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:21

Allemaal oud NB tjes!

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:21

Arabesk schreef:
Afbeelding

oop hoe kun jij ongestoord bokken??

achter mij zit iemand uit australie die hier maar een paar maanden is (waar is de office stijl bokt gebleven...) en heb nu nog 'eigen' kantoor. Ben altijd zo bang dat ik betrapt wordt, of dat ICT mijn gangen (history) naagaat.. (bokt bokt bokt bokt)

Volgens mij zitten deze ijzers onder de moeder van Andor!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:27

ja het is van een merens, zo heet zelfs deze bokker denk ik..

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 13:29

Arabesk schreef:
ja het is van een merens, zo heet zelfs deze bokker denk ik..

Correctie: de pete moeder van Andor. Hij is opgevoed door Cyclame (paard waar bokker Merens op rijdt.) Maar uit Dominique geperst. (Andere paard van Merens).

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:31

Ben begonnen als leerling verpleegkundige-A, niet afgerond, maar heb wel kunnen proeven dat je in de gezondheidszorg veel verantwoordelijkheid draagt en hard moet werken. In verhouding krijg/verdien je in het bedrijfsleven veel meer voor minder. Hiervoor heb ik op een kantoor gewerkt bij een ijzerhandel, daar moest je echt je tijd opvullen met de onzinnigste klusjes, maar was blij dat ik werk had. Ik heb nl. ook een periode werkeloosheid meegemaakt. Hier werk ik/ben aanwezig al vanaf 1991.

Die foto was toch van die bekappersbijeenkomst bij jou. Ben eigenlijk benieuwd naar de hoefjes van paard van SM. Cookies is trouwens ook al tijdje niet meer hier gesignaleerd.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 13:52

hihi... leuk om terug te zien! Am op Ara en Nienke met lang haar!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:23

Arabesk schreef:
De werksfeer hier: zo hard mogelijk werken, vooral geen pauze nemen, om half negen beginnen en doorwerken tot zes uur.. een enkele mafkees werkt zelfs nog in het weekend. Alle normale mensen nemen na een paar jaar ontslag

Hoe zit het eigenlijk met die stagebegeleider van je, zit die ook nog op je afdeling

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:31

Antheman schreef:
Wil iedereen even aangeven wat hij hiervan vindt?

Over de plek die Naturals moet krijgen?

viewtopic.php?f=99&t=520884

Dank u!

Ik lees wel, maar veel raakvlakken heb ik niet. Dat NH-ship gedoe, oeps, is niet aan mij besteed. Ik doe de dingen op mijn manier en soms jawel ... doe ik ideeën op.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:39

Toch is het ook nuttig als mensen als jij hun mening geven Oop, het is namelijk nogal saai als altijd dezelfden maar weer vooraan staan (zoals ik )

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:40

SB ja een hoop ellende mee gehad. uiteindelijk besloot ie toch dat zijn huidige vriendin leuker is *veel plezier de komende veertig jaar* zijn vriendin weet dat we gezoend hebben en dat ik hier de komende vier jaar onder zijn neus werk.

ik hoef hem niet meer, slappe zak, sukkel, waaibomenhout ik vind wel een echte vent en anders maar geen ook goed

hij kijkt wel veel naar me, of maak er maar kWijlt van, maar ik heb geen probleem hij wel

het is kennelijk erg gezellig thuis, want hij is die collega die gewoon in het weekend doorwerkt en dagen van 10 12 uur maakt en thuis ook nog achter de computer kruipt

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 14:47

Wendy schreef:
Toch is het ook nuttig als mensen als jij hun mening geven Oop, het is namelijk nogal saai als altijd dezelfden maar weer vooraan staan (zoals ik )

Mee eens!

Ara ,wat schreef jij nu in dat topic over hoefbeslag? Willen ze dat onder Naturals laten vallen , of lees ik weer eens niet goed?

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:56

huh nee dat is gewoon een nieuw topic maar ik ben het niet zo eens met de titel daarvoor

beweging en beslag

tenminste dat begreep ik ervan, ben al redelijk duf dus...
zie je ons al aankomen in dat topic met NB

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:08

verveel me dood

zit maar weer eens te narren hier en daar op bokt

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:11

Waar staat arabesk nu eigenlijk dan? Nog in Wageningen of heb je een andere plek nu?

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:15

Hier nog een die zich verveeld maar wel lekker thuis zit
Kreeg in ene weer berichtjes in mijn emailbox dat dit topic weer leefde. Lees nog steeds veel mee.

Heeft ara het weer naar zijn zin op zijn oude stekkie en heb je al zicht op een huis?

Met Kaylee gaat het nu eindelijk echt goed. Al een paar weken heerlijk kunnen rijden zonder protest. Ze zit heel lekker in haar vel en loopt nu eindelijk echt soepel en nagevelijk. Soms zweeft ze zelfs. Met de hoeven gaat het op zich ook wel goed ze groeien alleen niet zo. Haar achterhoeven houden zich zelf bij alleen voor voor moet de smid weer ff komen om ze mooi rond te maken. Die slijten nog steeds een beetje scheef af omdat ze aan 1 voetje een beetje een bokhoefje heeft. Tenminste dat zegt mijn smid. Hij is iets kleiner gewoon dan de andere. Rijd iedere week wel buiten flinke stukken nu alleen in het weekend helaas. Hij zegt iedere keer dat ik best wat langer kan wachten met bellen maar ben lekker eigenwijs. Die randjes moeten er gewoon af
Krijg wel steeds complimenten over haar hoeven en vind ze zelf nog steeds aardig op nb lijken. Ze staat heel laag zeg maar. Het enige verschil met eerst is dat hij wel de straal bijsnijd.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:21

Gouda: Fantastisch dat het zo goed gaat. Kun je eindelijk genieten van en met je paard . Zijn je lichamelijke en andere probs ook onder controle?

opala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:28

Ara: Jij krijgt je eigen kanjer nog wel, eens

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:33

ja Ara zoals Aart laatst tegen me zei: er is geen potje zo scheef of er past wel een deksel op...

(Ara kent die Aart en zal nu onder haar bureau liggen, want als er 1 pot scheef is..... )

gaat op zoek naar deksel voor Ara......

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:39

ik heb het veel te druk voor deksels
morgen moet ik een trailer ophalen

ik zal ook weereens foto's maken van arab's hoeven

Arabesk staat nu weer in zwaagdijk oost bij Kees

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 15:46

joh ga je een trailer ophalen, wat leuk......