Vandaag weer een lekker ritje gemaakt, Gieltje was alleen wel erg fel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze hadden je ook wel even kunnen bellen ipv dat je het van andere meot horen
Neuuuu, ze vertelde het heel nonchalant met een lachend gezicht.
nou daar ben je lekker klaar mee dan
vervelend!
meer hoef ik niet te zeggen denk ik...
.
Daar nog een tijd mee staan praten, hij bekapt ook zelf en rijdt niet met ijzers, wel met hoefschoenen over de weg. Hij kende Wanda ook van de verhalen... was weer niet positief....
morgen ga ik mij dus ook weer ziekmelden... goeie start hoor al 2 keer ziek in die paar weken... maarja vandaag 40 graden koorts dus dat moet ik maar even niet onderschatten! Citaat:Hij kende Wanda ook van de verhalen... was weer niet positief....

Arabesk schreef:ja ik kan niet heksen, itt wat sommige mensen hier denken
Savino heb ik ook niet 123 daarheen...
het medicijn voor alle kwalen.....
e_horse schreef:Issie al van jou?
alleen zijn paarden zo slim dat wanneer jij niet in de buurt bent ze het lekker toch weer doen, denk je ook niet? Arabesk schreef:e_horse schreef:Issie al van jou?
nee
Morrie schreef:Een trampoline lijkt me enig, alleen niet 2-hoog op een balkonnetje![]()
.
. Ik ben met haar ook nog even naar de manege geweest waar een dressuurwedstrijd aan de gang was. (Heb maar niet gezegd dat ik stond te gruwen van alle bitten, sporen, hoefijzers, isoleercellen, kilo's biks en miniplakjes hooi)
) een playmobile poppetje heeft zelfs een dressuurpakje aan

Ik heb ze al geleerd om hoeven te krabben en Arabesk te borstelen. Elke middag staan ze op me te wachten na werktijd *zoef* "mogen we arabesk borstelen??????"