Citaat:
Zou de muesli die ik geef (pavo) dan ook niet zo goed zijn? Eigenlijk denk ik niet dat ie het nodig heeft.. wat denk jij?
ik voerde Pavo Stimix, heb nog een halve zak staan, maar Morrie kreeg weer jeuk (staart) en bij nader onderzoek (doormeten) bleek dat ik de Stimix er beter uit kon gooien...en dat heb ik gedaan... hij staat nu weer bij het staart-schuur-hek, dus afwachten of het effect heeft.
Ik heb Morrie vanmorgen aan de fiets opgehaald voor het eerst in een maand of 2, zonder bit, met een touwhalster.... sta ik bij het brugetje (smal, eng,water) komt de motorclub er net aan, wel 10 van die lawaai harleys die zo ploffen.... ikke niet blij, heb heel angstig gekeken en ben blijven staan, Morrie gelukkig ook
Hij zag eruit als een beest na zijn zweetpartij van gisteravond, heb benen en staart gewassen en hoeven gevijld, van dat stukje over de weg was er al e.e.a. afgebroken.... later nog een setje hoeven cosmetisch afgewerkt van een heerlijk meewerkende pony, dus ik heb m'n gymnastiek wel weer gehad vandaag....