Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....
Ik heb trouwens gisteren weer de stemwijzer gedaan... ik moet partij van de dieren stemmen...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
Nadya schreef:Mijn goudvis heet Haring.![]()
![]()
![]()
geweldige goudvis!! Hoe heet 'ie???
Ben in Hilversum geboren, heb er jarenlang gewoond en gewerkt, maar woon sinds een paar jaar in het pittoreske Loosdrecht... Om de hoek dus....
Tinkerloos schreef:
Heb je ook een leuke naam voor de parkiet?
Wendy schreef:Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....
Ik heb trouwens gisteren weer de stemwijzer gedaan... ik moet partij van de dieren stemmen...
Tinkerloos schreef:Mijn goudvis heet Haring.

Citaat:Vast die met de zondagsrust of niet
Morrie schreef:ik heb nog nooit gestemd, ik zou niet weten waarom en waarop..... heb niets met politiek en wil het niet weten ook, als ik zo'n uilebal op tv zie, zap ik door. Zoals mijn moeder altijd zegt: dat is niet voor mensen zoals wij..... (zegt ze ook van het feit dat ik een paard heb: mensen zoals wij kunnen geen paarden houden, dat is voor de rijken en de adel)
Wendy schreef:Citaat:Balkenende en Blair willen nu actie voor klimaat
Die balkenende is ook echt een grote huigelaar he? Eerst allerlei milieusubsidies afschaffen en dan oproepen voor actie voor het klimaat...
en dat terwijl ik bij een bedrijf werk dat onderzoek doet naar duurzame vormen van energie 
Ik denk dat ik zijn volgorde in zijn werk maar even ga veranderen. Normaal stap/draaf ik altijd een paar kilomter over het asfalt en grind en ga dan nog in de bak aan het werk. Maar hij begint echt nu al als een gek te zweten tijdens het rijden. Dus ga denk ik maar eerst in de bak aan het werk en dan stap ik hem daarna uit over het asfalt 
Dan rij ik een volte 10 meter en heeft hij halverwege geen zin meer en dan kart hij ergens anders naar toe
Tja en op dat moment heb je echt weinig te zeggen... Maar ik blijf oefenen
ik ga m'n paardje maar eens kammen en in m'n huisje kijken en rondlopen 
)

whissie schreef:marina schreef:Ach wat sneu zeg, ik neem graag asielkatten, maar een15jarige is mij echt te oud...
och, kan nog jaren mee... mijn kat is in 2005 op 21 jarige leeftijd overleden...en pas in de laatste maand werd ze slechter. maar nooit ziek geweest!

Wendy schreef:Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....