Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....
Ik heb trouwens gisteren weer de stemwijzer gedaan... ik moet partij van de dieren stemmen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
Nadya schreef:Mijn goudvis heet Haring.![]()
![]()
![]()
geweldige goudvis!! Hoe heet 'ie???
Ben in Hilversum geboren, heb er jarenlang gewoond en gewerkt, maar woon sinds een paar jaar in het pittoreske Loosdrecht... Om de hoek dus....
Tinkerloos schreef:
Heb je ook een leuke naam voor de parkiet?
Wendy schreef:Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....
Ik heb trouwens gisteren weer de stemwijzer gedaan... ik moet partij van de dieren stemmen...
Tinkerloos schreef:Mijn goudvis heet Haring.
Citaat:Vast die met de zondagsrust of niet
Morrie schreef:ik heb nog nooit gestemd, ik zou niet weten waarom en waarop..... heb niets met politiek en wil het niet weten ook, als ik zo'n uilebal op tv zie, zap ik door. Zoals mijn moeder altijd zegt: dat is niet voor mensen zoals wij..... (zegt ze ook van het feit dat ik een paard heb: mensen zoals wij kunnen geen paarden houden, dat is voor de rijken en de adel)
Wendy schreef:Citaat:Balkenende en Blair willen nu actie voor klimaat
Die balkenende is ook echt een grote huigelaar he? Eerst allerlei milieusubsidies afschaffen en dan oproepen voor actie voor het klimaat...
whissie schreef:marina schreef:Ach wat sneu zeg, ik neem graag asielkatten, maar een15jarige is mij echt te oud...
och, kan nog jaren mee... mijn kat is in 2005 op 21 jarige leeftijd overleden...en pas in de laatste maand werd ze slechter. maar nooit ziek geweest!
Wendy schreef:Nadya schreef:Tja, de verkiezingen komen eraan... En wanneer gaat het CDA en VVD eens wat voor de dieren doen????
doen ze toch niet....