Citaat:Kun je alleen maar 24/7 buiten staan 's zomers of anders helemaal niet?
dat is bij ons ook van 1 mei t/m 1 nov. dan heb je geen box en betaal je de helft van wat je in de winter betaalt
Ik kreeg een paastaartje op stal van de boerin, omdat ik altijd voor iedereen klaar sta, lief hè.....
Heb Morrie ff bijgewerkt, alleen de mustangroll wat bijgevijld en de witte lijn maar weer ontsmet, want ze staan weer dik in de bagger, de paarden hebben binnen gestaan vandaag (Morrie niet gelukkig) omdat het daar vanmorgen ontzettend geregend heeft, ik woon 5 km verderop en het heeft hier wel geregend, maar niet zo achterlijk als daar.
Het waterschap gaat nu een handje helpen door het grondwaterpeil lager te zetten, dan kunnen zemisschien toch per 1 mei het land op....
Ik heb Tinker Jack z'n achtervoeten ook nog gedaan, ben wel gesloopt nu..... hij is trad. bekapt met steunsels van wel 5 cm en allemaal rafels aan de hoefwand, flink vijlen dus. Helaas kwam er net een ijzervreter aan toen ik de steunsels weg sneed die het mes uit m'n handen sloeg en een heel reallas begon dat je nooit, maar dan ook nooit aan de steunsels mocht komen, dat je dan het hele evenwicht van het paard verstoorde *blablabla* dus Jack moetmet 1 voet lange steunsels door het leven, de andere voet had ik al gedaan....... voor heeft ie orth. beslag met zooltjes, wiggen en siliconen ivm HKO

Bij ons staat Coba op stal, altijd stalpaard geweest rondom ijzers, torenhoge hielen, ver in de 20, kon ook nooit op het land om allerlei redenen, staat nu overdag met een andere bejaarde in een kampje en gaat per 1 mei ook 24/7 het land op. Wordt zelfs nog bereden een aantal keren per week (eigenaar rijdt zelf ook nog, loopt tegen de 80)