hihi. Ik mag me dan ook weer uitleven in de bloemenwinkel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi. Ik mag me dan ook weer uitleven in de bloemenwinkel
Jellie schreef:ja wat zullen we aankomenhihi. Ik mag me dan ook weer uitleven in de bloemenwinkel

Iig mooi dat je op bokt kan. Ik denk dat ik er de komende dagen ook meer tijd voor ga krijgen
Alhoewel ik t vel weer overspoelt ga worden door kwartaal/jaaromzetten....
techneut he
Duurde effe voor t kwartje viel
Best fanatiek zeg!
rottoetsenbord ditte, te kleine shiftknop. en mijn beeldscherm staat op pietepeuterig als iemand weet hoe je dat kan veranderen in windhoos XP....
saaie boel hier hoor. Het lijkt hier net een kerkhof zo saai zijn de collega's je hoort de hele dag geen boe of bah. Pauze houden is niet stoer, doorwerken wel
en daar zit ik tussen... 
.
Klussen is idd ook best leuk. Jan en ik doen ook veel samen. Gelukkig krijgen we er ook geen ruzie onder. Jullie willen ook verhuizen, spannend. Ik weet nog wel een leuk huis te koop
Wat een kicken plan om voor je militairruiterbewijs te wilen gaan!

slecht luisteren dus
dat stro kraakt zo he dan kunnen ze ons zo slecht verstaan
. Iedereen is hier nog keihard aan het werk. De meesten gaan niet naar huis voor zes uur mafkezen. Ze sporen hier echt niet. Eentje heeft zelfs een heel weekend hier zitten werken...
die is gek!!
Jellie schreef:Heb vanmiddag nog wat foto's geschoten van Flan. Dus voor de mensen die t leuk vinden: viewtopic.php?f=53&t=516159
angela88 schreef:Ik heb net een uurtje met Wit gereden, maar dat was bijna allemaal stap, en wegspurten in galop... wat was hij fris vandaag zeg... bijna niet te houden... gaat ie wel mooi van lopen, dat wel...
ik ben wel een klus-vrouw. Stucen, tegelen, metselen, timmeren, behangen, verven... allemaal geen probleem. Ik doe het graag, als ik er eenmaal aan begonnen ben.
We willen het huis gaan verkopen, en daarom wordt de oude badkamer nog verbouwd tot een gewone mooie doorloop met losse wc. lekker klussen deze week dus.