De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:38

ja wat zullen we aankomen hihi. Ik mag me dan ook weer uitleven in de bloemenwinkel

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 12:42

Jellie schreef:
ja wat zullen we aankomen hihi. Ik mag me dan ook weer uitleven in de bloemenwinkel

Wat een straf he!

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:48

Ik heb zojuist mijn eerste rijles voor met de aanhanger afgesproken. Op naar het rijbewijs BE dus. Hopelijk gaat dat snel, en kan ik wat vaker met Wit gaan lessen.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:49

Am, ik vind het vre-se-lijk!

Angela, wat gaaf zeg! Dat zou ik ook ooit nog eens willen

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:55

Ik hoop echt dat ik het snel ga leren... we hebben hier een nieuwe trailer thuis staan, waar we zelf niet mee mogen rijden.... das natuurlijk wel een stimulans om dat papiertje zo snel mogelijk te willen halen.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:57

Kan me voorstellen dat je in zo'n geval extra je best gaat doen!

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 12:58

Gave foto's van flanna trouwens!!!! (uit je onderschrift)

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:05

*verveel*
dit is mijn eerste werkdag weer bij ECN

het enige voordeel is dat ik dan weer fatsoenlijk bij internet kan

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:36

Bedankt Angela

Ara, saai op t werk Iig mooi dat je op bokt kan. Ik denk dat ik er de komende dagen ook meer tijd voor ga krijgen Alhoewel ik t vel weer overspoelt ga worden door kwartaal/jaaromzetten....
Iig ook gelukkig nieuwjaar.

Net de meterkast op orde gebracht. Weer mooi kabeltjes gebundeld techneut he

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:46

ik zit met dit schitterende weer aan een website te klooien die perse af moet *aarrgghhh* en ikmoet boodschappen doen en naar Morrie enzo, maar ik kan er niet bij weglopen..... het is nogal gecompliceerd dit keer, want het is een beveilgide website.... nieuw kunstje, dat kan ik dus ook!

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:27

Ik ben net met rotband aan de slag geweest... we zijn de oude badkamer tot gang en toilet aan het verbouwen, er ik moest de tegels afsmeren zodat we daarover kunnen behangen... ik ben al een paar uur bezig en vindt het wel mooi zo, ff pauze, en straks lekker rijden met Wit. De rest komt morgen wel...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:53

Ik zat eerst te denken aan een rot band Duurde effe voor t kwartje viel Best fanatiek zeg!

We hebben Flan vandaag eindelijk weer een vrije dag kunnen geven. Ze heeft heerlijk in de buitenbak gespeeld. Eerst alleen, later kwam er een merrie bij. Prachtig

Daarna 3 zakken vol goed weggebracht en boodschappen gedaan.

Vandaag hoef ik alleen nog maar eten te koken en een paar x met de hond te wandelen.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:13

Ik heb net een uurtje met Wit gereden, maar dat was bijna allemaal stap, en wegspurten in galop... wat was hij fris vandaag zeg... bijna niet te houden... gaat ie wel mooi van lopen, dat wel...

ik ben wel een klus-vrouw. Stucen, tegelen, metselen, timmeren, behangen, verven... allemaal geen probleem. Ik doe het graag, als ik er eenmaal aan begonnen ben.
We willen het huis gaan verkopen, en daarom wordt de oude badkamer nog verbouwd tot een gewone mooie doorloop met losse wc. lekker klussen deze week dus.

Cookies

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:33

Ja vandaag weer werken *zucht*
Mijn kat was trouwens ook helemaal niet bang voor het vuurwerk (echte militaire kat) Hij zat op zijn gemak naar de vuurpijlen te kijken die omhoog schoten. Wel binnen want hij mocht niet naar buiten, en daar was hij nog beledigd over ook nog.

Ik heb net zitten bedenken dat ik begin volgend jaar het militair ruiterbewijs wil gaan halen. Lijkt me leuk en dan heb ik gelijk een doel om naar toe te "trainen" Leuk met een sabeltje enzo.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:41

het word al weer donker *kijkt naar buiten*
ben de hele dag aan het martelen geweest om aan een computer te komen rottoetsenbord ditte, te kleine shiftknop. en mijn beeldscherm staat op pietepeuterig als iemand weet hoe je dat kan veranderen in windhoos XP....

meteen mijn kantoor behangen met posters uit mijn stagekamer saaie boel hier hoor. Het lijkt hier net een kerkhof zo saai zijn de collega's je hoort de hele dag geen boe of bah. Pauze houden is niet stoer, doorwerken wel en daar zit ik tussen...

Ik kijk recht tegen een duin op (zit nu in een ander gebouw dan tijdens mijn stage). Zal morgen wel ff foto maken en ns kijken of ik mijn mobieltje kan aansluiten op die rommel hier .

Militair ruiterbewijs?? Wist niet eens dat dat bestond joh. Is dat veel moeilijker dan het burgerruiterrijbewijs?

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:48

Angela, Wit dus fanatiek. Klussen is idd ook best leuk. Jan en ik doen ook veel samen. Gelukkig krijgen we er ook geen ruzie onder. Jullie willen ook verhuizen, spannend. Ik weet nog wel een leuk huis te koop

Haha Cookies, echt een stoere kat dus Wat een kicken plan om voor je militairruiterbewijs te wilen gaan!

Arabesk, bedoel je t formaat van je lettertype? Blergh, klinkt erg doods daaro...

Heb vanmiddag nog wat foto's geschoten van Flan. Dus voor de mensen die t leuk vinden: viewtopic.php?f=53&t=516159

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:54

Ja het is allemaal niet zo moeilijk. Een proefje en dan je sabel trekken en dan een sprongetje maken. Ik zag alleen net dat je met stang en trens moet rijden, waar dat nou weer goed voor is. Dat krijg ik nooit allemaal in dat kleine bekkie van Vesje. Ze heeft wel grote oren (maar luisteren ho maar) en een klein bekkie.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:58

paarden hebben wel vaker last van stro in oren slecht luisteren dus dat stro kraakt zo he dan kunnen ze ons zo slecht verstaan

ja alles is gewoon klein op mijn scherm, ook alle pictogrammen en de startknop. Ik moet zowat met mijn neus op het scherm om nog wat te zien

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:59

Ik ga trouwens naar huis . Iedereen is hier nog keihard aan het werk. De meesten gaan niet naar huis voor zes uur mafkezen. Ze sporen hier echt niet. Eentje heeft zelfs een heel weekend hier zitten werken... die is gek!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:01

Ara, dan doe je met je rechtermuisknop op achtergrondklikken. Kies: eigenschappen. Vervolgens: instellingen. Bij beeldschermresoluties kan je t aantal pixels verhogen of verlagen en effe proberen. Hoop dat t duidelijk is

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:03

Oh ik zat weer scheel te kijken. De eerste graad hoef je niet met sabel te rijden en mag gewoon met een trensje gereden worden. Wel zijn de hindernissen 80 cm hoog.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:04

Dat valt allemaal dan nog best mee!

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:08

Jellie schreef:
Heb vanmiddag nog wat foto's geschoten van Flan. Dus voor de mensen die t leuk vinden: viewtopic.php?f=53&t=516159

IK IK IK !!!! ben dol op foto's kijken... leuk weer zeg. Zo te zien was Wit niet de enige die er zin in had vandaag!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:41

Ha ha, leuk! Wit was idd niet de enige

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 19:43

angela88 schreef:
Ik heb net een uurtje met Wit gereden, maar dat was bijna allemaal stap, en wegspurten in galop... wat was hij fris vandaag zeg... bijna niet te houden... gaat ie wel mooi van lopen, dat wel...

ik ben wel een klus-vrouw. Stucen, tegelen, metselen, timmeren, behangen, verven... allemaal geen probleem. Ik doe het graag, als ik er eenmaal aan begonnen ben.
We willen het huis gaan verkopen, en daarom wordt de oude badkamer nog verbouwd tot een gewone mooie doorloop met losse wc. lekker klussen deze week dus.

Kom je nu goed het erf af?
Daar had je toch zulke problemen mee?

Waarom verkoop je dat prachtige huis?

En Cookies: wat levert dat militaire ding je dan op??

En Jellie: ik ga eventjes je fotoos bekijken.

En ik heb idd de CD van Kraayenhof gekocht! Práchtig!!