[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:28

ik sprak vanmorgen mijn nicht, die ook op verjaarsvisite was bij mijn pa, en zij had het over een artikel in de Amazone over Parelli. Nu verkopen ze hier dergelijke bladen nergens, maar het leek haar wel iets, zij heeft een paard waar ze niet op kan rijden (rugprobleem) en ik kon haar gelukkig een promo dvd meegeven , die ik in de auto had liggen.

Ze komt binnenkort een keer kijken bij me met de dochter van haar zus (mijn achternicht dus) die ook dol op paarden is, maar vanwege gezondheidsproblemen niet meer mag paardrijden...... we zijn wel een krakkemikkige familie zo bij elkaar zeg......

Straks hebben we 3 Parelliers in 1 familie, dat zou toch wel bijzonder zijn we hebben vanmorgen al geconstateerd dat we allemaal niet helemaal "normal"zijn

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:51

Neeeee niet die promo dvd! Ik hoop niet dat het dezelfde is als ik heb gezien. Ik vond parelli op de een of andere manier op die dvd enorm afstotelijk. Hij kwam echt op mij over als zo'n macho die wel even laat zien hoe het moet.
Op de dvd's in het programma zelf vind ik hem echt 100 keer zo goed. Zonder die promo dvd had ik het pakket misschien veel eerder gekocht
Maar ja smaken verschillen.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:54

ik heb de nieuwe paketten, daar zie je Pat bijna nooit, alleen Linda, Stepahny en de studenten.....

Ik heb op de laatste info avond gewoon 20 van die promo dvd's meegenomen en ik heb er nu nog 2 over...... heb hem zelf nog nooit gezien geloof ik.....

het vreemde is dat ik niet 1 promo dvd op stal heb weggegeven...... how interesting......

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:56

Ik heb ook het nieuwe pakket, maar bijvoorbeeld op die cd spreekt hij je heel vriendelijk toe en tussendoor zie je hem ook weleens op de dvd iets voordoen.
Ik zou die promo dvd even kijken, want ik dacht toen echt: nee dit is niks voor mij.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:01

de kopmende 3 weken heb k geen tijd om nog een dvd te kijken, ik moet ern nog 16 kijken.... en bestuderen en uit m'n hoofd leren....

die cd heb ik in de auto gedraaid (de enige cd speler die ik heb) en ik heb er weinig van kunnen verstaan. In huis heb ik geen video, cd en dvd speler, dvd's kijk ik op een laptopje........met amper geluid. Armoeiige zooi hier hoor....

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:15

Ik had die cd op m'n mp3speler gezet. Handig dingetje hoor. Vooral als je wat saai productiewerk aan het doen bent, altijd leuk, zo'n parelli die je ondertussen moed influistert

Ik kijk de dvd's ook op mijn computer, ik vind ook wel dat het geluid wel wat harder zou mogen dan wat mogelijk is...
Succes nog met je studie

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:17

ik heb ook een mp3 ding maar ik heb geen flauw idee hoe ik er geluid op moet zettenen uit moet krijgen, dus ik gebruik hem als usb stick schandalig voor een Informatica juf, maar voor dit soort dingen heb ik leerlingen.......

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:36

haha zijn die leerlingen toch nog ergens goed voor ik zit op bokt door mijn stage leerlingen van een aantal jaar geleden

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:44

Naar aanleiding van weer een arrogante rotreactie van een 'professioneel' in de NH wereld ben ik een beetje klaar met deze mensen die het zogenaamd beter weten. Je kunt het bij voorbaat al niet goed doen en zij zullen jou wel eens even leren hoe het moet. Heb je kritische vragen of snap je het even niet zo snel dan bekijk je het maar.

Dure, mooie, rijke, knappe, slimme mensen en paarden zijn belangrijker. Ze hebben geen oog meer voor het kleine. Dollartekens in hun ogen en een uit de hoogte houding.

Dit is mijn ervaring met de mensen uit de NH die op internet staan zodat ze je kunnen 'helpen' met al je problemen en vragen. Ik heb uit alle vragen (als ik al antwoord kreeg), workshops, cursussen en geldklopperij heel veel negatieve ervaringen gehad en zeker geen waar voor mijn geld.

Ik scheer niet iedereen over 1 kam maar ik ben er een beetje klaar mee.

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:53

eh.........................okee
Pak een boek en ga lekker zelf aan de slag. Heb je ook geen last van mensen die arrogant zijn.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de arrogante rotreactie was?

Rauka

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 07:47

leuke foto's! ik vind sietse een knap hafje

amazone? er is hier iemand in die natural hoek die daar een column in heeft, ik weet het zéker... diegene weet vast meer...!

evitatinkle: ??? naar mijn mening is het eerder andersóm. maargoed, als je je eigen weg wilt gaan hou ík je niet tegen...

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 08:40

Goedemorgen. Terug uit Antwerpen en dat is een mooie stad. Mijn arm doet het weer een beetje, dus zal proberen het topic bij te houden.

Eva zulke mensen heb je overal. In de dressuurwereld, de westernwereld en ook bij de NH-trainers. Kennelijk ben je tegen de verkeerden opgelopen. Dat kan zeker gebeuren. Maar er zijn ook goeien. Dat zijn voor mij de mensen die het niet raar vinden dat ik met een dressuurpaard western rijdt en me toch les willen geven, dat zijn de mensen die het niet raar vinden dat ik me niet aan één NH stroming hou, geen levels haal en gewoon kijken waar ik ben met mijn paard op dat moment. En vandaar uit verder helpen. En die zijn er wel hoor.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:26

Ik ben weer thuis

Rauka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:41

En, hoe was het? Bij wijze van verandering was het een keer mooi weer, dus dat was denk ik wel héél fijn.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:47

Rauka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:50

super!!
leuke foto's, al dat orantje is echt stoerr

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:56

Hallo allemaal iedereen de groetjes uit Turkije

Als alles volgens plan gaat ga ik volgende week een ritje door de natuur maken.
Al heb ik me wel voorgenomen dat ik niet op een paard ga zitten met pijn, een boomzadel en een bit kan ik helaas niet onderuit maar ik wil toch ff rijden.

Maar ik ga weer shoppen

Rauka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:04

Groetjes terug naar turkije dan he!!
is het daar warm? shop ze!
hoezo een paard met pijn? daar zou ik sowieso nóóit op gaan zitten...?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:00

Lekker, Turkije

Geen last van opdringerige Turken?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:18

goed gedaan Anouar, leuke foto's met al dat oranje

Turkije dat trekt mij nou helemaal niet, al zou ik en vakantie gratis krijgen, dan zou ik er nog niet heen gaan..... mijn buren gaan er 3 x per jaar heen, die vinden het fantastisch, vooral het shoppen......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:25

Ik ben vorig jaar naar Turkije geweest. Het was wel leuk en vooral lekker om een weekje alleen maar te luieren, maar ik hoef er niet zo nodig nog een keer heen. Maar als het gratis ga ik wel

Ik heb nu een potje Dutsch Joy Ik heb nog heel veel dingen die ik kan verkopen en niet alleen maar goedkope prullen, alles wat ik daarvoor krijg gaat in het potje. M'n ouders willen er ook wat bij doen omdat ik anders toch niet op vakantie gaan en ik ga van de zomer heel veel werken en de rest zie ik nog wel.
Misschien kan ik dan volgend jaar een weekje daarheen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:28

Citaat:
Dutsch Joy

*huh*????

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:30

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:39

ziet er gaaf uit zeg!

ik heb een middagje opstappen-vanaf-de-grond geoefend in de wei, wat een drama. mijnz adel blijft dus echt niet liggen, zelfs neit nu ik bijna 20 kilo minder weeg...... dat wordt niets op de cursus.... geen level 1 voor mij, weggegooid geld dus......
Voorheen mocht je met een opstapje opstappen als het echt niet ging vanaf de grond, maar helaas zijn de eisen natuutlijk net een stuk strenger geworden.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:40

Na 35 km begon ik wel heel erg last van m'n onderbenen te krijgen. Ze werden een beetje dik en het enige wat ik nog voelde was een beetje tintelen.
Ik ben er toen maar een heel stuk naast gaan rennen, daarna ging het wel weer wat beter, maar het was pas vanmorgen echt weg