Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef:heb je er weleens een AANHCP-er bij gehad? Of heb je je bij voorbaat al laten omkletsen door een gewone hoefsmid.
Die roepen nl. wel vaker dat iets niet kan

Tinkerloos schreef:Paste wel,maar Arno's peerd had drukplekken van zijn zitbeenknobbels,dus nu maar eens proberen met dubbele inlages.
(hij zat ook met te korte benen,en dan is je zit ook anders.)
Hij wil de beugels wel langer laten maken,maar pas als het zadel ook echt gekocht is,(anders zit ik straks met mega beugelriemen) dus gaat vandaag rijden zonder beugels,zodat de zit ook weer anders is.

) erdoor. Laatst genoemde moesten wij laatst gaan voeren, ze nam geen hap. Toch gegeven, na 2 dagen at ze het gewoon..

Citaat:ik heb het met twee soorten hooi op stal
eerst moet het gras in pak, als het volgende week gaat regenen gaat ie denken aan verkampen..... de meeste dames vinden het niet erg, zo schraal mogelijk en vooral geen vreten geven, dan worden ze niet dik, ik trof zelfs nog een ruin op de plaat aan, de wei is nu een dependance van de plaat: staat ook geen vreten. Ik heb Morrie dus anderhalf uur laten grazen om bij te eten, ik zie nu niet alleen ribben, maar na anderhalve week geen gras voel ik zo ook.....
Morrie schreef:Er bloeit overigens iets oranjes in de wei... iets wat je niet ziet met het blote oog, m'n crocs waren oranje, Morries voeten zijn oranje en z'n neus ook, die veegde hij af aan m'n rok, dus die is nu ook oranje en je krijgt het er met water en zeep niet uit.......
Citaat:Dit was mij vorig jaar een keer opgevallen. Het is een soort van "roestvorming".
ik zit te snotteren achter mijn pc dus duik zo maar weer mijn bedje in
balen hoor!