Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Phoefff, mijn kerel moest en zou dit *piep* weer trotseren .Hij bouwt een klimroute op de klimmuur.
Nu belde hij om 22.15 op dat hij naar huis kwam en is er nóg niet?????
Het is een stukkie van 20 minuten met normaal weer.
Buitenzinnig schreef:Antheman schreef:Phoefff, mijn kerel moest en zou dit *piep* weer trotseren .Hij bouwt een klimroute op de klimmuur.
Nu belde hij om 22.15 op dat hij naar huis kwam en is er nóg niet?????
Het is een stukkie van 20 minuten met normaal weer.
He gadver!!!!
Buitenzinnig schreef:Kunnen de blote voeten mensen ook even op het boomloze topic kijken????
Citaat:Ik begrijp dat macho gedrag ook niet hoor!
Banjer schreef:ik kan het hele boomloze topic niet meer vinden...
smurf schreef:ik heb het zadel al gezien... vind er wat veel ijzer aan zitten, dat gaat vast roesten....
Citaat:Of zou ie zijn blijven hangen??
nienke07 schreef:En Am: Is die oetl*l al thuis?? Of zou ie zijn blijven hangen?? Sterkte er maar mee!!!!
Ik ga zo afsluiten! Trust iedereen!!
nienke07 schreef:Enne Jackie.. was weer zeer verhelderend...en gezellig bovendien! Jammer dat Brutus bijkans geheel verdween onder zowel BM als Orthoflex (waar ik overigens ernstig van ging kwijlen.. van die Ortho....) voetenmevrouw (errug aardig overigens!!) staat in de agenda voor eind januari! Wij zijn blij!!!
jackie schreef:@AM: kan ik me voorstellen dat het zo lang duurde. ik was gisteren ook in de sneeuwstorm onderweg en alles reed zowat stapvoets.