opala schreef:Nienke: Veel sterkte en op naar een nieuw 2006![]()
Dat laatste geldt voor iedereen
Van hetzelfde uiteraard!
Geniet je van je vrije dagen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Nienke: Veel sterkte en op naar een nieuw 2006![]()
Dat laatste geldt voor iedereen
smurf schreef:ik zag vandaag toch iets curieus langskomen, dat wil ik even met jullie delen hoor:
iemand die 4 Easyboots bij een pony OVER de ijzers aandeed en zo ging wandelen op een stukje gestrooid erf..... ik wist niet wat ik zag![]()
![]()
Ze beweerden dat ze er speciaal voor waren, maar ik zag geen verschil met gewone Easyboots eigenlijk....
jackie weet nu precies bij welke pony het was.....![]()
jackie schreef:aangezien ik twee blenders heb neem ik de senseo.![]()
ik had van tevoren met Nienke afgesproken dat ik eerst de zaak evalueer en dat de dierenarts alvast ingeseint werd voor het geval dat.....
de snijtanden moesten dus gecorrigeerd worden en achterin was het ook een puinhoop. Tommy is wel erg zoet maar je kan zo'n beestje niet met geweld van zijn geluk overtuigen en ik weet uit ervaring dat iig de voor snijtandenwerk gesedeert moet worden. achteraf maar goed ook want de hele procedure duurde best lang en de zoetste pony had halverwege de geduld verloren. zo was het beter.
jackie schreef:@Antheman: voor nu is hij klaar. moet nog van Nienke horen of hij beter eet. Zo ja is hij elk half jaar aan de beurt, inclusief snijtandencorrectie.
nienke07 schreef:De tandarts is geweest... heeft een zwaar gesedeerde Tommie van zijn haken en punten afgeholpen.. Toen ie eenmaal weer een beetje op aarde was, begon ie meteen te eten!!!!
*knip*
nienke07 schreef:Haaai Jackie!nienke07 schreef:De tandarts is geweest... heeft een zwaar gesedeerde Tommie van zijn haken en punten afgeholpen.. Toen ie eenmaal weer een beetje op aarde was,
begon ie meteen te eten!!!!
*knip*