straks de lama's als ik het haal en niet in slaap val....
net m'n moeder aan de fon, ik moet dat dure paard maar wegdoen, dan kan ik weer een gewone betrouwbare kleine auto kopen en heb ik veel meer tijd om b.v. haar te bezoeken.... *zucht* "ons" soort mensen hoort geen paard te hebben, dat is voor de rijken... *bladiebla*
Het is weer weekend... dus ik ben weer aan het dromen...
Dit kàn toch niet??? Zou het op een vuilnisbelt gebouwd zijn of zo? Liggen er nog landmijnen uit de tweede wereldoorlog? Of zijn er plannen dat er straks een nog te graven kanaal dwars door het huis loopt?
ja net zoals bij een weiland dat we wilden kopen, daar komt over een paar jaar een spoorlijn te lopen
hier zal de grond wel zwaar vervuild zijn ofzo..... of er is een moord gepleegd en niemand wil er meer wonen, het spookt er..... maakt allemaal niets uit, ik wil er wel wonen!!!
Dan mogen ze daar van mij nog wel een paar moorden plegen! 99.000 euro...sjonge.... ik ga eens sparen, hoef ik ook geen hypotheek af te sluiten... Oh nee, dat kan niet... ik heb paarden....
55.000 euro voor een woonboerderij met grond!!! We gaan echt een commune beginnen!! (als we met 8 man verhuizen,dan betalen we per persoon maar 6875!!)
55.000 euro voor een woonboerderij met grond!!! We gaan echt een commune beginnen!! (als we met 8 man verhuizen,dan betalen we per persoon maar 6875!!)
Ik zie maar 1200 vierkante meter grond bij die boerderij? Dat is zeg maar 10 bij 120 meter. Maar er zijn er genoeg waar je voor een ton al 3 hectare hebt, en ook waarbij je voor 150.000 6 hectare hebt... Ongelofelijk toch, als je er een opfok van maakt hoef je misschien niet eens werk te zoeken
Mijn Fransleraar zei ooit dat de auto (vooral in Frankrijk) een verlengstuk is van een bepaald onderdeel van de man... Misschien wordt het tijd om een Mini te kopen?
Een olifant loopt te wandelen in het bos. Opeens valt ie in een diepe kuil.. hij kan er niet meer uit... paniek slaat toe!!! Hij tettert om hulp... het blijft even stil, maar dan verschijnt het hoofd van een muisje aan de rand van de kuil. "Wat is er aan de hand?", vraagt het muisje. "Ik ben in deze kuil gesodemieterd en nu kom ik er niet meer uit", zegt de olifant bijna huilend.. "geen paniek, geen paniek", zegt de muis, "wacht maar even, ik kom zo terug en dan red ik je".. Even later hoort de olifant gebulder aan de rand van de kuil. De muis is terug gekomen in zijn hagelnieuwe Jeep Cherokee. "Ik gooi een touw met een haak naar beneden, pak die vast, dan takel ik je uit de kuil", gilt de muis. Zo gezegd, zo gedaan. Evan later staat de olifant opgelucht en veilig aan de rand van de kuil... Opgelucht verzucht hij": "Hartstikke bedankt voor het redden, als ik ooit wat terug kan doen, geef je maar een gil"
Een aantal weken later, loopt de muis opgewekt over de hei... opeens voelt hij zijn voeten onder zich wegzakken... hij valt in een klein maar diep gat in de grond... "Nu niet in paniek raken", dacht de muis bij zichzelf, ik heb gelukkig een vriend die beloofd heeft dat ik hem kan roepen als ik hulp nodig heb" Hij piept om hulp zo hard als hij kan en inderdaad, niet lang daarna hoort hij flink gestamp. Daar is zijn vriend de olifant. "Wat kan ik voor je doen", tettert de olifant in het gat. "Zou je zo vriendelijk willen zijn om me uit dit gat te halen?", piept de muis. "Tuurlijk", zegt de olifant,"wacht even, dan schuif ik mijn piemel uit, het gat is wel diep, maar gelukkig heb ik een hele grote, dus als je erbij kan, klim dan maar langs mijn piemel omhoog!!" Zogezegd zo gedaan en evenlater staat de muis weer gewoon op de hei.
Wat is nou de moraal van dit verhaal?
Als je een grote banketstaaf hebt, heb je geen grote auto nodig!
met dank aan nienke07... Hij deed het uitstekend op stal toen er iemand met een Jeep Cherokee aankwam
Laatst bijgewerkt door Morrie op 15-09-06 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt