Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gouda schreef:Mijn oude paardje zorro heb ik er 2 jaar geleden heen gebracht. Mis hem wel nog erg maar geen spijt dat ik hem daar heen heb gebracht. Staat daar op blote voeten, zonder deken en veel buiten. Hij kon niet meer tussen jonge paarden in pension dus dit is voor hem perfect.
Anouar15 schreef:Anouar wilde me een trap geven
Ik liep met hem door het weiland, hij liep los, ineens draait hij z'n kont naar me toe en haalt zo uit (twee benen) Hij stond te dicht bij me om me echt een harde trap te geven, alleen z'n kont en z'n hakken raakte me, gelukkig. Maar ik ben me toch boos geworden.
Ik word niet gauw boos, maar dit vind ik echt niet kunnen. Hij deed het gewoon expres en er was verder helemaal niks aan de hand
gouda schreef:Mijn oude paardje zorro heb ik er 2 jaar geleden heen gebracht. Mis hem wel nog erg maar geen spijt dat ik hem daar heen heb gebracht. Staat daar op blote voeten, zonder deken en veel buiten. Hij kon niet meer tussen jonge paarden in pension dus dit is voor hem perfect.
Arabesk schreef:gouda schreef:Mijn oude paardje zorro heb ik er 2 jaar geleden heen gebracht. Mis hem wel nog erg maar geen spijt dat ik hem daar heen heb gebracht. Staat daar op blote voeten, zonder deken en veel buiten. Hij kon niet meer tussen jonge paarden in pension dus dit is voor hem perfect.
ik heb je knollie daar toen nog gezien
veel mensen brengen hun paard erheen met ijzers en een stapel dekens erbij. En ze bellen op als het regent of hun paardje weer naar binnen mag.
De mensen daar zeggen 'u heeft afstand gedaan van uw paard, hij redt zich prima op dit moment' Alle paarden staan daar zonder ijzers en zonder dekens! IJzers is het eerste dat er onder vandaan gaat en de dekens gaan meteen in de prullenbak
arno8 schreef:Tjonge wat een goed werk doen die lui. Wat kost het eigenlijk om je paard daar heen te brengen? Betaal je eenmalig iets?
Of kost het helemaal niets? En hoe betalen zij het dan om al die paarden eten te geven?
@ Anouar: Waar ging je met hem naartoe? Misschien beviel de bestemming hem niet? Niet dat dat een goed excuus is, maar ja...
Morrie schreef:Als het me niet gevraagd was, zou ik ook nooit zijn gaan slepen, ik had andere plannen, wilde op-en afstappen oefenen,
ergens achteraf waar niemand me kon zien......
Morrie schreef:m'n rechtrwijsvinger doet het niet meer, die is dik en blauw en beweegt niet meer vanzelf... typt ook wat onhandig enzo, tja dat komt ervan als je gaat slepn zonder bit in.... eigen schuld dikke bult .... niet dat ik met bit vast had kunnen houden hoor, daar niet van....