[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:28

ze hebben echt een probleem bij de Postbank..... geloof ik..... en ik heb geen andere bank *aargghh*

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:38

hehehe wat betreft mijn onderschrift, het was even broeden.. maar ik wilde zowel PN als HN onopvallend linken Extreme duivel

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:32

Volgens mij mag je in je onderschrift alles wat in je posts niet mag, ik heb nog niks over de mijne gehoord, maar ik ben dan ook nog niet echt in de clinch geweest met bepaalde groepen hier Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:34

arno8 schreef:
Volgens mij mag je in je onderschrift alles wat in je posts niet mag, ik heb nog niks over de mijne gehoord, maar ik ben dan ook nog niet echt in de clinch geweest met bepaalde groepen hier Haha!

Hier niet nee Haha!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:39

Arabesk schreef:
te onstabiel Verward

heb je uberhaupt weleens geprobeerd om de hoeven van je paardje NB te laten doen?

Ja dan kan ze namelijk vrij afrollen en kan ze zoals ze nu is een peesblessure oplopen.

en NH dat helaas door haar bouw niet mogelijk, ik heb het wel geprobeerd maar het werkt gewoon niet voor haar.
Ze heeft rechtsachter een weke koot stand en door de verzen lager te maken werd dat erger, ze kwam zelfs met de kogel op de grond.
Toen is ze dus die gaan ontlasten en is linksvoor een probleem geworden.
Het was zo erg dat mijn pony constant op 2 benen stond, rechtsvoor en linksachter.
Nu is het al minder want je kunt aan de slijtage van de ijzers zien dat ze nog niet helemaal goed belast worden.

Als straks de stand stijl genoeg is zou ze beter moeten gaan lopen, dat doet ze nu ook al.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:28

Ooooooooooooooooooooohw ik word niet goed van afdelingen zoals P&O en salarisadministratie hier...

Lever je een formulier in met een briefje erbij:

Denk erom:
- een kleur pen
- een handschrift
- GEEN tipp-ex
- NIETS doorkrassen

En jawel hoor, hoe krijg ik het formulier terug? Met tipp-ex, twee handschriften en twee kleuren pen.....

Gestoord

En dan vinden ze het gek als je uit je stekker gaat. De hele afdeling keek verschrikt mijn kant op toen ik kwaad werd Extreme duivel. Na wat drammen van mijn kant kon er ineens een nieuw formulier getekend worden.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:32

*haha* leuk Ara, zoiets komt bij ons nou noooooit voor Schijnheilig

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:33

Shyla25 schreef:
en NH dat helaas door haar bouw niet mogelijk, ik heb het wel geprobeerd maar het werkt gewoon niet voor haar.

heb je er weleens een AANHCP-er bij gehad? Of heb je je bij voorbaat al laten omkletsen door een gewone hoefsmid.

Die roepen nl. wel vaker dat iets niet kan Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:09

Eindelijk klaar met school.
Ze hebben ook echt de meest vrezelijk les op vrijdag middag gedaan.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:12

Ik hoop dat de pin het overal weer gewoon doet..anders heb ik straks geen boodschappen...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:15

tl, wat vraag je voor die parelli dvd's

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:27

Tinkerloos schreef:
Ik hoop dat de pin het overal weer gewoon doet..anders heb ik straks geen boodschappen...

Klanten ING en Postbank getroffen door pinstoring

AMSTERDAM (ANP) - Klanten van Postbank en ING konden vrijdag urenlang niet pinnen bij de geldautomaten van de banken. Dat had te maken met een stroomstoring in Arnhem, zei een woordvoerster.

Pinnen bij de geldautomaten was vrijdagmiddag rond een uur of twee weer mogelijk, maar internetbankieren nog niet. Op de postkantoren kunnen bovendien nog geen geldzaken worden gedaan. De storing trad in de loop van de ochtend op. In filialen van ING kunnen klanten wel geld storten en opnemen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:31

internetbankieren heeft hetde hele dag niet gedaan, erg onhandig op vrijdag, dat is mijn betaal-dag

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:31

Ik zit lekker niet bij die banken..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:39

ik zit bij de Postbank omdat mijn vader vroeger bij de PC&GD zat, ooit op m'n 15e een rekening geopend en die heb ik nog steeds.... tja, het salaris geven ze nu eenmaal niet contant af bij ons, het moet naar een bank.....

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:56

Wat een toestand met die banken. Moet je eens gaan tanken en dan tot de conclusie komen dat je niet kunt pinnen. Dat heeft een vriend van mij eens gehad. Kon hij mooi een soort schuldbekentenis tekenen. En dat net voordat hij een week naar Belgie ging. Een hele toestand geweest.

Ik had vanmorgen iets raars. Mijn evenwichtsorgaan zat overdwars of zo. Ik kon mijn hoofd niet rechtop houden. Viel steeds achterover. Bob heeft me moeten helpen met aankleden. Na verloop van tijd werd het wel minder en nu is het weg, maa vond het wel vreemd. Het voelde aan alsof ik zwaar gedronken had. En dat kan niet want ik ben lid van De Blauwe Knoop.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:57

Hallo allemaal, ik ben er ook weer!

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:58

En ik heb wat pagina's overgeslagen... had paar dagen gemist (beetje druk op werk pffffffff)

Ik heb van de week te horen gekregen dat mijn paard nooit meer op stal mag van de dierenarts...
Dus aan pension voorgelegd en ik hoor binnenkort meer..

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:01

Verder nog een vraagje over hoefkatrolonsteking: hoe is dat met natuurlijk bekappen? De gewone smid zet er speciale ijzers en een zooltje onder.
Ik heb er wel wat over gelezen in het boekje van Strasser. Maar wie heeft er hier verstand van en wil er wel wat over vertellen?

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:02

Eh, volgens mij zit er nu helemaal niemand op dit topic, haha, gezellig hoor Boos!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:44

Pb voor die bonte Rubywhite eens, woont ook in Friesland en was een tijd geleden op zoek naar bonte shetjes voor een ponyboerderij, wellicht kan ze er wel meer hebben.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:47

ik kon vanmiddag wel weer pinnen bij de mr ed Lachen dus konden mijn ponies weer gewoon eten Tong uitsteken

We zijn niet buiten wezen rijden omdat mijn weidegenootje ziek was. Ik heb met Netam de catching game gedaan(zonder stick)... (dat was ook wel nodig) maar daarna zat hij zo aan mij geplakt dat we alle 7 games @ liberty hebben gedaan. dat ging goed tot dat ik mijn stick oppakte en zoef weg was hij.... nog een keer de catching game gedaan (zonder stick) en weer konden we alle games @ libterty daarna... en weer tot ik mijn stick oppakte,... hij is dus nog gewoon bang voor de stick Scheve mond met grondwerk zijn we level 2 maar meneer is bang voor de stick Huilen
Nouja nog meer friendly gaan doen hee... en mijn fases lichter maken denk ik.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:58

wat eng cookies..... *brrr*

2 e-horese Bel Wout Overbeeke eens volgende week, die weet alles van NB en HKO, hij is nu nog met vakantie, dus nu hoef je niet te bellen, mailen kan ook, emailadres staat op z'n site

@koe je weet wat je te doen staat, je friendly game is broken en dat is de belangrijkste game Clown

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:11

ja maar het gekke is dat hij niet bang is voor mij Tong uitsteken want zonder stick doet hij alles voor/met mij... ik ging zelfs de yoyo spelen terwijl ik in een trekker zat. het is dus een beetje de om gekeerde wereld Tong uitsteken maar goed ik ga in iedergeval veel met die stick rond lopen en veel friendly doen...
wat heb ik nu weer voor een maf paard!

Cookies dat is inderdaad heel erg eng Scheve mond

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:13

Zo, ik ben weer terug van de 1e dag horse event. Leuke dingen gezien, en ook mindere, maar goed, dat hou je.. 2 mooie dekjes voor Witte gekocht (een zwarte en een grijs nep-fluwele) en ik heb Jovarna en Kinke gemeet. Was erg gezellig. Leuk om eens het gezicht achter de berichtjes te zien !