@ Morrie: das inderdaad niet zo'n geslaagd experiment

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Visconti schreef:hoi hoi![]()
Ik ga zo maar weer even naar mijn ongeschoren knol toe, ik heb Visco nog nooit echt met een wintervelletje gezien, erg heMaar het staat hem heel schattig vind ik
_angela_ schreef:Ik studeer Notarieel Recht. Ik zit nu in het laatste jaar, dus nog ff... (al vind ik het studeren wel super)
_angela_ schreef:Ik studeer Notarieel Recht. Ik zit nu in het laatste jaar, dus nog ff... (al vind ik het studeren wel super)
_angela_ schreef:Na de studie wil ik heeel graag gaan lesgeven. Dus daar probeer ik in eerste instantie werk te vinden. De echtscheidingsadvocatuur trekt me ook wel...
Nadya schreef:Precies! En als je soms hoort hoe scheidingen gaan, man..... Wat een ellende!! Ik mag hopen dat ik dat nooit hoef mee te maken, maar daar ga ik gelukkig ook niet vanuit. Lijkt me erg boeiend werk, Angela. Ook zwaar op zijn tijd.
Citaat:Balkenende en Blair willen nu actie voor klimaat
Wendy schreef:Citaat:Balkenende en Blair willen nu actie voor klimaat
Die balkenende is ook echt een grote huigelaar he? Eerst allerlei milieusubsidies afschaffen en dan oproepen voor actie voor het klimaat...
Wendy schreef:Vreemde keuze angela... ik zou er niet aan moeten denken... al die drama's rond die echtscheidingen