Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
in mijn level 1 was het alleen de 7 games. Ik heb wel de nieuwe freestyle
ik kan bijna niet wachten om de andere ook te hebben
ik had toevallig ergens de oude pocketguids op de kop kunnen tikken heel lang geleden. Maar toen ik begon met mijn paard heb ik er niet eens naar gekeken, ben direct begonnen met lessen en aangezien wij niet het programma afwerkten maar gewoon waar we behoeften aan hadden, heb ik ook niet het plan gevolgd :p en daar heb ik geleerd dat we wel eerst het op de grond moesten kunnen en dan erop. Dus ik ben ook super blij als ik ooit de nieuwe savvy's kan bemachtigen, dan ben ik meer up to date
ook al heb ik alleen de freestyle. Ik vind wel de prijs te duur, maar als je het tijdens een korting actie koopt dan is het wel te doen
(volle prijs zou ik er niet voor willen betalen, dan steek ik dat liever in lessen). 

) en besloten om stick to me te doen en kleine basisdingen (paard heeft 1 lesje parelli gehad) daarna men eigen paard online gepakt, ze was eerst opgefokt door de keren dat ik haar weggestuurd had maar ik kreeg ze terug lekker fijn en toch nog fijn online gewerkt