Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). En als dat rondje er in zit (ik bouw het uit naar ong 20 km met rond de 9 km/u snelheid), begin ik weer aan een nieuw rondje, zodat we zo langzamerhand wat afwisseling hebben.
. Maar we moeten ook wel eens langs de weg.
. Die schiet bij elke scheet 10 meter opzij. Ben altijd weer blij dat ik stevig zit. En inmiddels voel ik de reactie al en kan ik hem corrigeren vóór het echt mis gaat (in prikkeldraadhekken hangen, in de sloot vallen, tegen een biom knallen, de weg op schieten en tegen een auto knallen. Je krijgt heul veul ervaring zo
)
. Als ik daar over nadenk dan wordt het triest in mijn hoofd, dus daar ben ik vanaf gestapt...geen dromen of plannen meer, ik leef in het nu met hem.
)
fransje23 schreef:Ik heb mijn LBE bijna 12 jaar en ik ben er volledig aangewend. Vind het zelf een erg makkelijk paard omdat ze best duidelijk aangeeft als er wat aan de hand is. We hebben weleens een discussie maar komen daar snel uit.
Kan zonder problemen buitenrijden en ze is redelijk onverschrokken. Kan haar rustig maanden stil zetten en gewoon een rondje buiten maken.
Ik vind de duidelijkheid en het feit dat ze zelf initiatief neemt zo fijn dat ik nu mijn merrie wat ouder is rustig op zoek ben naar een LBE-opvolger.
. Fantastisch! Ik bescheur het hier! Zie het helemaal voor me!
). Dus tegenwoordig mag ze de eerste paar x kijken, stilstaan, etc, maar dan er wel voorbij. Maar daarna hebben we het wel gezien. Maar Caj is slim. Als het echte schrik is en ik zet druk, dan kom ik nergens. Maar na een paar x coulant ze zijn geweest, vindt ze het wel een goede gewoonte geworden. Dus dan moet ik wel streng zijn en dan gaat het beter. Maar rij ik een hele rit een paard met de handrem erop.
.
Heb laatst me rot gelachen toen ze met open staldeur (doen we altijd, voetjes moeten binnen blijven), eens links keek, rechts keek en in gestrekte draf vertrok, terwijl mijn man die bij de deur stond met open mond haar stond na te kijken. Raimaer is idd hilarisch, maar ook goud waard omdat ze enorm betrouwbaar en voorzichtig is. Je kunt ook een beginner erop zetten, lijkt ze een echte manege'knol'.