Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik moet 4 keer per dag 2 paracetamol en 3 keer per dag 1 diclofenac (als je het zo schrijft) dus ik ben een behoorlijke zombie.
maar de dokters weten het vast allemaal wel beter dan ik.
ik ben al met mijn ouders aan het overleggen of mijn ruggen-DA weer eens langs kan komen maar mijn vader is daar nogal terughoudend in.
Ik hoop dat het bij jou ook weer zo snel mogelijk beter gaat 
Zwerte schreef:klopt, ik kreeg ook bijna geen hap door mn strot... wel voor/na iets eten want anders kan je maag flink gaan opspelen (ervaring....)
Ik vind het ook veel voor een kneuzing hoor, maar die diclo is ook belangrijk om de ontsteking tegen te houden die anders mogelijk gaat ontstaan. Ik kreeg dus deze hoeveelheid toen ik uit het ziekenhuis kwam, en in het ziekenhuis had ik eigenlijk een morfinepomp moeten hebben maar was hier allergisch voor. Dus van morfine over op deze medicatie, vrij heftig dus!!
Als je het niet nodig vind zou ik dus de paracetemol minder nemen, wel die 3 diclo blijven nemen.
Wat was er ook alweer met roxy?
weet niet goed of het nog wel weer zo goed gaat komen dat ik weer kan rijden.
die dokters zijn trouwens wel humor, lig je op de poli, komt er een zuster naar je kijken *prik, por* "AUUUUU" "hee, dat doet zeer, ik haal er even een dokter bij", komt de dokter: *prik, por* "AAAAAAHH" "Hee, dat doet zeer", en ondertussen moet je echt een half uur wachten voordat er weer iemand komt prikken en knijpen en porren
o0jamie0o schreef:hallo allemaal,
ik wil van nuture wat meer gaan weten.
dus leek t mij leuk een cusus te gaan volgen( als beginnetje)
weten jullie waar dat ergens kan?
in de buurt van Zuid holland? en een beetje betaal baar
ik had al op de site gekeken van : Terra natura
Groetjes Jamie
Ik zou het namelijk niet weten, ben ook niet bekend in Zuid-Holland en al helemaal niet met cuRsussen dus kan je niet verder helpen maar google is altijd erg behulpzaam! Zwerte schreef:nou omdat je het zo lief vraagt zal ik het antwoord geven van wat ik ervan weet:
Google en zoekfunctie op boktIk zou het namelijk niet weten, ben ook niet bekend in Zuid-Holland en al helemaal niet met cuRsussen dus kan je niet verder helpen maar google is altijd erg behulpzaam!
Wat bedoel je eigenlijk met nuture? Als je gaat zoeken op internet kan juiste spelling wel erg belangrijk zijn...
Zwerte schreef:ik schop toch niet? Ik kan werkelijk niet meer helpen dan deze tips! Ben dr zelf ook totaal niet bekend mee namelijk en die omgeving al helemaal niet. Enne, ik snap ook serieus niet wat er bedoeld word met nuture. Nature? Maar wat wil je dan precies van de natuur weten? of word er NH bedoeld?
edit: het lief gevraagd bedoel ik ook zo, niet sarcastisch...

Maar ik ben stiekem wel een beetje taalpurist (die ook eerlijk toegeeft zelf veel fouten te maken....) maar wat betreft die nuture, als je daarop gaat zoeken vind je ook niks... nature ook nog niet trouwens.
bloempjes enzo.
, maar als ze weet dat ik het toch echt serieus bedoel, doet ze het wel goed, zowel in de vooruit als de achteruit.

bij 1 druppel duikt ze de schuilstal in en gaat hooi vreten en zodra ik haar dan meeneem krijg ik heftige protesten
leuk idee zo'n labyrint! Gaat ook op het lijstje dingen-die-ik-kan-doen-zodra-ik-niet-meer-op-krukken-loop.