Nien, sterkte!!!!!
Ik ben net lekker bij Harry Pruttel wezen kijken , spannend
! En morgen weer vroeg op ,dus hier laat ik het bij.Truste!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! En morgen weer vroeg op ,dus hier laat ik het bij.
... Zolang het welzijn van het dier niet ècht gruwelijk in gedrang komt, houd ik mezelf steeds voor, dat ieder op zijn manier doet wat hij denkt dat voor zijn paard het allerbest is en bemoei ik me er zo min mogelijk mee.... (hoewel een beetje 'voorlichting' op z'n tijd natuurlijk nooit kwaad kan
)
Cookies schreef:Van mijn werk heb ik een hartslagmeter gehad. Ik weet niet wat ik ermee moet want ik ben niet vooruit te branden. Ik loop alleen hard als ik heel nodig naar het toilet moet.
Cookies schreef:Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb zelf de hechtingen er uit gepeutert (mocht van de dokter) En het gaat nu een stuk beter. Die ene hechting zat zo strak dat ik net een rollade leek, en die deed echt vreselijk pijn. Pijn in mijn buik heb bijna niet gehad.
Citaat:Ik heb van 1 van de reuniecommitees een kerstpakket gehad. Allemaal lekkere dingen en ze hadden zelfs aan de paarden gedacht: een zakje paardensnoepjes. Dat vind ik dan zo lief he. Die mensen zijn allemaal 80 en dan zo'n gebaar.
Citaat:Van mijn werk heb ik een hartslagmeter gehad. Ik weet niet wat ik ermee moet want ik ben niet vooruit te branden. Ik loop alleen hard als ik heel nodig naar het toilet moet. Maar goed, Bob is er wel blij mee.
Citaat:@Am, leuk is Harry Potter he, ik heb hem vorige week gezien. Ik vond het geweldig. Ik heb ook voorfilmpjes van Narnija gezien, daar wil ik ook graag heen.
Ik hoop dat je niet weer zit te eten als je dit leest
Cookies schreef:Lief aanbod maar heb geen pyama, ik slaap altijd in mijn blote kont.Ik hoop dat je niet weer zit te eten als je dit leest
En mijn voeten ook!
Veel plezier alvast voor je pyamaparty 
Ik sluit me ook wel bij Nienke aan met haar mening maar heb zelf af en toe ook van die
neigingen… 
Smakelijk hapje zo rond de kerst
Nou iig fijn dat je niet veel pijn meer hebt! Wat leuk van die paardensnoepjes in dat pakket
Zegt ie niet zo vaak, haha. Meestal zegt ie niets daarover echt een man 

Witte is inderdaad prachtig wit. Ik schijn ook een witte pony te hebben maar meestal is het een groezelig bruin/zwart/grijs ding.
Cookies schreef:@AM ja vooral die kouwe voeten dat doe ik ook altijd. Helaas heeft Bob ook regelmatig kouwe voeten dus ben ik ook nog wel eens de klos![]()
Mooi dat je het op die manier wel voor elkaar kreeg! Foto's ziet t er goed uit zeg! Ik sluit me helemaal aan bij je wens 

Jan heeft ook wel eens van die pegels