Nien, sterkte!!!!!
Ik ben net lekker bij Harry Pruttel wezen kijken , spannend

Truste!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Van mijn werk heb ik een hartslagmeter gehad. Ik weet niet wat ik ermee moet want ik ben niet vooruit te branden. Ik loop alleen hard als ik heel nodig naar het toilet moet.
Cookies schreef:Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb zelf de hechtingen er uit gepeutert (mocht van de dokter) En het gaat nu een stuk beter. Die ene hechting zat zo strak dat ik net een rollade leek, en die deed echt vreselijk pijn. Pijn in mijn buik heb bijna niet gehad.
Citaat:Ik heb van 1 van de reuniecommitees een kerstpakket gehad. Allemaal lekkere dingen en ze hadden zelfs aan de paarden gedacht: een zakje paardensnoepjes. Dat vind ik dan zo lief he. Die mensen zijn allemaal 80 en dan zo'n gebaar.
Citaat:Van mijn werk heb ik een hartslagmeter gehad. Ik weet niet wat ik ermee moet want ik ben niet vooruit te branden. Ik loop alleen hard als ik heel nodig naar het toilet moet. Maar goed, Bob is er wel blij mee.
Citaat:@Am, leuk is Harry Potter he, ik heb hem vorige week gezien. Ik vond het geweldig. Ik heb ook voorfilmpjes van Narnija gezien, daar wil ik ook graag heen.
Cookies schreef:Lief aanbod maar heb geen pyama, ik slaap altijd in mijn blote kont.Ik hoop dat je niet weer zit te eten als je dit leest
Cookies schreef:@AM ja vooral die kouwe voeten dat doe ik ook altijd. Helaas heeft Bob ook regelmatig kouwe voeten dus ben ik ook nog wel eens de klos![]()