[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:47

Ik moet mijn eigen brood bakken met speciaal glutenvrijmeel, heb coeliakie en verdraag dus geen granen. Het meel wat ik gebruik bevat vaak rijst of mais.

Eet sinds dat dieet eigenlijk erg gezond. Was veel te licht door de beschadiging van mijn darmen, nam nauwelijks wat op. In 2 jaar tijd ben ik 6 kilo aangekomen. Weeg nu 60 kilo met mijn 183.5 cm lengte. Zit nu lekker aan een AH salade. Griekse salade met feta jammie

Mijn paard lijkt wel op mij met veel dingen. Ook erg gevoelig en te licht. Komt nu bij op sportbrokdieet en totale rust . Per 1 juli ga ik daar weilanddieet aan toevoegen hopen dat het nu wel gaat lukken.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:48

*wauw* 60 kilo daar droom ik van ik kom van in de 90 kilo en ermoeten er nog zeker 10 af voor ik volgens de BMI index een beetje gezond ben

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:04

voor mijn lengte is het ondergewicht en daardoor ben je eerder slappies en vastbaar enzo. Ben ook nog wat jonger he dus wie weet over een aantal jaar als het eea van binnen hersteld is kan ik ook op dieet maar dan voor afvallen. Mijn moeder is ook pas na dr 40e aangekomen. Ze heeft nu ook rolletjes ed en moet op letten wat ze eet.

10 kilo afvallen das best wel. Petje af als het je gaat lukken. Ik zou het niet kunnen. Leef op chocolade enzo. Moet gewoon iedere dag iets zoetigs eten.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:05

Alweer klaar met school voor vandaag. School is zo slecht nog niet.

Is er niet iets anders waar ook veel mineralen inzitten. Geen voedingssuplement. Dus zoals dat aan sinaasappel veel vitamine C bevat.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:06

een goede liksteen/blok?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:08

Had ie altijd, ik heb hem maar weg gedaan, hij deed der niks mee, terwijl hij toen wel zout tekort had

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:22

ik ben nu al 17 kilo afgevallen en ik mag nog zo'n taject in.....

m'n moeder is 80 en broodmager, dat opent perspectieven...

zoutblok in de wei functioneert niet, heb ik vorig jaar gedaan, dat regent gewoon weg

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:36

Mijn nicht heeft ook een glutenalergie maar ziet er nu ze op dieet is super uit

Ik zelf zou niet zonder brood kunnen leven ik kan namelijk niet tegen bijna elk warm eten.
Ik gooi alles er aan de andere kant net zo hard weer uit
Misschien zou ik mezelf nog eens een allergietest aan doen als ik niet zo bang was geweest voor bloedprikken
Al zijn we er al wel achtergekomen dat ik prikkelbaar darm syndroom heb.

@dekoezegtboe het is oud brood en dat gooi ik altijd in het water ipv op het droge

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:44

Zo, het implantaat zit er in. Nu kan ik dus even niet meer drinken door de verdoving

Maar het ging heel snel

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:08

Hoop dat het resultaat mooi is Wendy! Was Walter verzekerd hiervoor

Ik kan geen brood naar binnen krijgen s'ochtends. Maar ben dochter van een bakkersdochter en heb in een bakkerij gewerkt. Vers bruin brood met heel veel pitten en zaden en dan vooral het korstje is toch echt lekker hoor...

Vroeger lustte ik niets, en toen was ik mager. Nu vind ik alles lekker en ben ik te dik. In 2 jaar ben ik ooit 10 kilo aangekomen. Niet gezond, ik probeer het er nu weer af te krijgen maar lukt nog niet echt. Laatst in Kenia toen ik zo ziek was heeft wel geholpen

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:18

De tandarts was erg tevreden in ieder geval. Ik neem aan dat hij er wel kijk op heeft

Walter is niet verzekerd, dit is waarschijnlijk ook duurder dan zijn waarde

Ik ben trouwens gek op eten, en koken. Ik lust bijna alles en moet dus ook wel uitkijken met wat ik eet. Op zich ben ik niet dik, maar ben wel aangekomen toen ik ging studeren. Nu is die 8 kilo er wel weer af, dat voelt echt beter

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:29

Hoe ben je die kilo's kwijt geraakt? Ik kan dus echt niet dieten. het is bij mij of me volstoppen en dan blijf ik redelijk op gewicht, of uithongeren en dan ben ik zo chaggie als wat en afvallen doe ik toch niet.

Iemand nog een goed dieet?

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:34

Bewegen en montignac. Die combinatie werkt voor mij, maar ik hoor ook goede verhalen over South Beach bijvoorbeeld.
Dat zijn tenminste geen hongerdieten. als het goed is verandert je levensstijl er ook door.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:44

Ik beweeg zo veel als ik kan. Maar heb een vrijwel zittend beroep op moment. Na de tijd wel naar de paarden. Echt bankhangen doe ik s'avonds maar dan ben ik te moe om iets anders te doen. Ik maak meer dan 40 uur in de week. En dan komt mijn afstudeerprojecten er nog eens bij, mijn tijd voor de paarden elke dag en bijrijden van Flame, en dat is nu nog maar 1 keer per week. Huishouden, vriend....o rare volgorde zie ik nu

Ik slaap 6 uur per nacht...Als ik meer ga slapen ben ik rustiger en kom ik weer beter in mijn vel. Dan gaat afvallen ook makkelijker. Maar die tijd heb ik nu gewoon nog niet. Na juli heb ik het hopelijk heel rustig en kan ik me richten op mijn vervolgbaan/paarden en laatste scriptie.

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:56

Tja ik ben gaan fietsen naar mijn werk, het is maar 4,5 km maar dan ga ik daarnaast ook op de fiets naar Shy en bv kleine boodschappen doen
Ik hou me dus niet aan een dieet maar wel aan een balansdag om niet weer aan te komen.

Al wil ik wel weer meer water en sappen gaan drinken omdat die prik op mijn darmen werkt maar het is zooo lekker

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:59

ik fiets elke dag 2 uur

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:02

Ik zit ook elke dag minimaal een uur op de fiets, soms 2, dat scheelt enorm.

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:10

Ik heb ook nog een crosstrainer naast mijn bed staan, al gebruikt mijn vriend die vaker als ik

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:35

hi hi volgens mij heb ik een baan . Via uitzendbureau maar wel voor vast zeg maar. Krijg vandaag of morgen salaris nog door maar had wel indicatie doorgegeven.

Ik heb een hometrainer in de huiskamer staan (2 kamerappartement) en probeer iedere dag 10 minuten hard er op te fietsen zelfs daar houd ik mij niet aan erg he Omdat ik sinds 10 april werkeloos thuis zit (of zat ) was mijn basisconditie weg. Doe geen ruk, slaap uit etc Nu moet ik maar gauw weer gaan oppakken. Lijk net een oma van 27.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:38

Wat goed dat je een baan hebt

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:40

Ja lekker he voel mij ook wel goed dat ze mij gekozen hadden. Komen toch veel kandidaten op af, doet je ego wel goed.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:41

Gouda: wat goed zeg!

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:42

gouda schreef:
Ja lekker he voel mij ook wel goed dat ze mij gekozen hadden. Komen toch veel kandidaten op af, doet je ego wel goed.

wat ga je doen dan?

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:09

administratief medewerker inkoop bij Centric. Kleine afdeling met mij er bij 3 mensen. Eerst voor zwangersschapsverlof en vakantie tot oktober daarna bij gebleken geschiktheid kan ik blijven voor minimaal 3 dagen per week.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:15

gouda schreef:
hi hi volgens mij heb ik een baan . Via uitzendbureau maar wel voor vast zeg maar. Krijg vandaag of morgen salaris nog door maar had wel indicatie doorgegeven.

Ik heb een hometrainer in de huiskamer staan (2 kamerappartement) en probeer iedere dag 10 minuten hard er op te fietsen zelfs daar houd ik mij niet aan erg he Omdat ik sinds 10 april werkeloos thuis zit (of zat ) was mijn basisconditie weg. Doe geen ruk, slaap uit etc Nu moet ik maar gauw weer gaan oppakken. Lijk net een oma van 27.

dus niet als jongvrouwe te paard

argh de garage belde net, rekening wordt 470 euro....