Maar toen ik begon te hyperventileren hebben ze wat ingespoten en toen zakte het weer, gelukkig. Ik denk dat ik wel wat mensen geschopt en geslagen heb.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cookies schreef:Nou niks gemist, heb het alleen nog niet verteld. Ik ben woensdag gesteriliseerd, dus ben nou als het goed is babyproof.Maar ik heb dus op 2 plekken 2 hechtingen zitten.
Antheman schreef:Cookies schreef:Nou niks gemist, heb het alleen nog niet verteld. Ik ben woensdag gesteriliseerd, dus ben nou als het goed is babyproof.Maar ik heb dus op 2 plekken 2 hechtingen zitten.
Yekkes!
Sterkte!
Laat je Bob wel rennen voor je?
wendytjeG schreef:Ik zal de digicam meenemen
Ik ben via een vriendin van me bij haar terecht gekomen. Die vriendin interesseert zich ook voor Nh en natuurlijk bekappen, sinds haar eigen smid een dubbele zool bij haar paard over het hoofd zag. Toen heb ik haar ook eens mijn cursuspakket van paardnatuurlijk geleend, en ze was zeer geinteresseerd. Ellemieke heeft nu 1 keer haar paard bekapt, en het ziet er goed uit en haar paard loopt goed over alle ondergronden.
Deze Ellemieke is wel een natural balance bekapper, maar de basisprincipes komen volgens mij aardig overeen.
Antheman schreef:Wat een slappe site.
Niet persoonlijk bedoeld hoor Wendytje.
Maar er staat zo goed als geen info op.
Heeft ze nu haar diploma in 3 maanden gehaald??
.
angela88 schreef:Wendytje: heeft ellemieke fransen een website???? ik wil de paarden namelijk weer eens laten bekappen omdat KF een dubbele zool over het hoofd heeft gezien, en ik iemand zoek die die zool er echt helemaal af kan en wilt halen (het is namelijk allemaal overgroeide steunsel)