evitatinkle schreef:Anouar15 schreef:Goeiemorgen
Anouar had gisteren een hele zwarte mond, ik dacht dat hij misschien zand heeft gegeten
Hier eten ze vaak klei...
Klei schijnt zuiverend te werken, heb ik me laten vertellen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
evitatinkle schreef:Anouar15 schreef:Goeiemorgen
Anouar had gisteren een hele zwarte mond, ik dacht dat hij misschien zand heeft gegeten
Hier eten ze vaak klei...
Citaat:trouwens nog een idee voor het dikker krijgen van een groot paard in de groei?
evitatinkle schreef:je kan beter omega olie gebruiken, of lijnzaad olie. Schijnt dat zonnebloem olie namelijk een tekort aan een vitamine kan geven.
Zeewier met knoflook. En opkikker (ook om paard dikker te krijgen). Heb ik goeie ervaringen mee. Zowiezo ben ik wel fan van paardendrogist, alhoewel mijn paarden tegenwoordig niks extra's meer krijgen. Ze hebben het gewoon niet nodig.
Anya schreef:Iemand trouwens nog een idee voor het dikker krijgen van een groot paard in de groei? Wiz stopt alles wat hij krijg in de groei. Komt slecht door zijn haar en is schraal. Hij krijgt heel veel ruwvoer en twee kilo basisbrok per dag. Verder nog een schep muesli om de dag. Ik durf er niet meer brok in te kieperen en hooi kan dus niet meer, want dat is al onbeperkt.